مولوی محمد موسی فایق به عنوان معاون علمی جدید پوهنتون هرات معرفی شد.

nta_new_user
شنبه ۱۴۰۳/۱/۱۸ - ۱۱:۳۸
img

در مراسمی که به همین منظور در دفتر معاونیت علمی پوهنتون برگزار شد، شیخ‌الحدیث ابوالحکمت مفتی عبدالغفار رئیس پوهنتون هرات ضمن خیرمقدم به مهمانان گفت: در نظام تغییر و تبدیل یک امر عادی بوده که هدف آن ارائه خدمات بهتر می‌باشد. رئیس پوهنتون هرات از کارکردهای پوهندوی مولوی عبدالعزیز نعمانی معاون علمی اسبق پوهنتون هرات به نیکویی یاد کرده و از زحمات ایشان تشکر وقدردانی کرد.
پوهندوی مولوی عبدالعزیز نعمانی نیز انجام وظیفه به صفت معاون علمی پوهنتون هرات را باعث افتخار دانسته و اعلان آمادگی نمود تا در پیشبرد امور علمی با معاون علمی جدید همکاری داشته باشد.
در ادامه مولوی محمد موسی فایق معاون علمی جدید پوهنتون هرات نیز ضمن تشکر از حسن نظر وزارت تحصیلات عالی، وعده سپرد تا در انجام وظیفه از هیچگونه سعی و تلاش دریغ نورزد.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۳ - ۹:۵۴
Background image

مراسم تقدیر از کارمندان اداری و محصلان ممتاز پوهنحی اداره و پالیسی عامه

کمیتۀ فرهنگی پوهنحی اداره و پالیسی عامه به منظور تقدیر از کارمندان اداری و محصلان ممتاز این پوهنحی مراسمی را با حضور شیخ الحدیث ابوالحکمت مفتی عبدالغفار رئیس پوهنتون هرات، ملا انعام. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۳ - ۹:۵۲
Background image

جلسه معاونیت مالی و اداری برگزار شد.

با حضور ملا انعام الله انعام معاون مالی و اداری پوهنتون، آمران و مدیران بخش‌های اداری جلسه این معاونیت آغاز گردید.
ابتدا ملاانعام الله انعام ضمن خیرمقدم به اعضای جلسه، در مورد مسائل. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۳ - ۹:۵۱
Background image

گرامیداشت از روز‌جهانی روانشناسی

به مناسبت روز جهانی روانشناسی دیپارتمنت‌های روانشناسی و‌ مشاورۀ  پوهنحی تعلیم و‌تربیه طی محفلی از این روز تجلیل به عمل آوردند.
مراسم با تلاوت آیاتی از کلام الهی آغاز شد و سپس پوهنوال. . .

BACK TO NEWS