مسابقات فوتبال جام اتحاد و همدلی محصلان لیلیه پوهنتون هرات پایان یافت.

nta_new_user
سه‌شنبه ۱۴۰۳/۵/۲ - ۱۵:۵۹

تیم فوتبال ایثار از گروه الف که در مسابقات فوتبال جام اتحاد و همدلی محصلان لیلیه پوهنتون اشتراک داشت، قهرمان این دور از این رقابت ها گردید.
مسابقات فوتبال جام اتحاد و همدلی محصلان لیلیه پوهنتون هرات که با ابتکار آمریت انسجام خدمات محصلان و مدیریت لیلیه پوهنتون هرات آغاز شده بود با اشتراک 8 تیم در دو گروه الف شامل تیم های ایثار، امید اسلامی، میوند و کهکشان و گروه ب شامل تیم های اتحاد، هریوا، الشاب و هیواد به رقابت پرداخته بودند، امروز با قهرمانی تیم فوتبال ایثار پایان یافت.
بعد از انجام بازی های گروهی، تیم های فوتبال اتحاد، ایثار، الشباب و کهکشان در مرحله نیمه نهایی به مصاف هم رفتند که تیم کهکشان و ایثار توانستند با شکست دادن حریفان خود به مرحله نهایی این مسابقات راه یابند.
فینال این مسابقات بین تیم های ایثار و کهکشان که با حضور ملا انعام الله انعام معاون مالی و اداری پوهنتون، نظام الدین ملکی آمر انسجام خدمات محصلان، میرویس رحیمی مدیر عمومی لیلیه، فاضل براتیان مدیر عمومی ورزش و دیگر مسؤولان پوهنتون هرات در چمن ورزشی این پوهنتون برگزار گردید که در نتیجه تیم ایثار با نتیجه دو در مقابل یک توانست از سد حریف گذشته و قهرمان این دوره مسابقات شود.
در پایان این مسابقات، مسؤولان با اهداء جوایز و تحایف به تیم قهرمان و بازیکنان برتر از ایشان تقدیر نمودند.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۷/۲۶ - ۹:۵۰
Background image

محفل تقدیر از محصلان لایق پوهنتون هرات

آمریت انسجام خدمات محصلان پوهنتون هرات با حضور شیخ الحدیث ابوالحکمت مفتی عبدالغفار رئیس پوهنتون، پوهندوی غلام حضرت حساس معاون امور محصلان، رؤسای پوهنځی‌ها، استادان و جمعی از محصلان. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۷/۲۶ - ۹:۴۹
Background image

ورکشاپ حمایت روانی اجتماعی محصلان

ورکشاپ حمایت روانی اجتماعی محصلان با هدف ارتقاء سلامت روانی و بهبود وضعیت اجتماعی محصلان برگزار گردید.
در این برنامه، محمد شعیب شهیر مدیرعمومی مرکز مشاورۀ پوهنتون هرات در زمینه‌های. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۷/۲۶ - ۹:۴۷
Background image

شبیه سازی پروژۀ تاپی؛ ابتکاری از محصلان پوهنځی حقوق و علوم سیاسی

محصلان صنف چهارم دیپارتمنت روابط بین الملل پوهنځی حقوق و علوم سیاسی با راهنمای پوهنمل احمد فوادصدیق استاد این پوهنځی، مذاکرۀ پروژۀ  تاپی بین کشورهای افغانستان، ترکمنستان، پاکستان و. . .

BACK TO NEWS