محفل تقدیر از محصلان لایق پوهنتون هرات

nta_new_user
پنجشنبه ۱۴۰۳/۷/۲۶ - ۹:۵۰
img

آمریت انسجام خدمات محصلان پوهنتون هرات با حضور شیخ الحدیث ابوالحکمت مفتی عبدالغفار رئیس پوهنتون، پوهندوی غلام حضرت حساس معاون امور محصلان، رؤسای پوهنځی‌ها، استادان و جمعی از محصلان برگزار شد، از محصلان ممتاز پوهنځی های پوهنتون هرات تقدیر به عمل آورد. 
مراسم با تلاوت آیاتی از کلام الهی آغاز شد و سپس شیخ الحدیث ابوالحکمت مفتی عبدالغفار، رئیس پوهنتون هرات  از برگزارکنندگان این محفل تشکر و قدردانی نموده و محصلان را به تلاش بیشتر برای ارتقاء سطح علمی تشویق نمود. وی با تأکید بر اهمیت احترام به استاد، صنف و نهاد علمی، این امر را یکی از وظایف اساسی محصلان دانست.
رئیس پوهنتون هرات همچنان از استادانی که در جهت آموزش علوم دینی و عصری تلاش می‌کنند قدردانی کرده و تأکید نمود که نقش استادان در تربیت نسل آینده و توسعه علمی جامعه بسیار حیاتی است.

در ادامه، پوهندوی غلام حضرت حساس، معاون امور محصلان، نیز ضمن تبریک به محصلان لایق، از استادان و هیأت رهبری پوهنتون تشکری کرده و محصلان را به تمرکز بیشتر بر دروس و تلاش برای موفقیت‌های بیشتر تشویق نمود.
در پایان این مراسم، از استادانی که با آمریت انسجام خدمات محصلان در برگزاری سمینارهای علمی همکاری داشته‌اند، با اهداء سپاس‌نامه تقدیر شد. همچنین، به سه نفر از محصلان برتر هر پوهنحی تحسین‌نامه اهدا گردید.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۷/۲۶ - ۹:۵۰
Background image

محفل تقدیر از محصلان لایق پوهنتون هرات

آمریت انسجام خدمات محصلان پوهنتون هرات با حضور شیخ الحدیث ابوالحکمت مفتی عبدالغفار رئیس پوهنتون، پوهندوی غلام حضرت حساس معاون امور محصلان، رؤسای پوهنځی‌ها، استادان و جمعی از محصلان. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۷/۲۶ - ۹:۴۹
Background image

ورکشاپ حمایت روانی اجتماعی محصلان

ورکشاپ حمایت روانی اجتماعی محصلان با هدف ارتقاء سلامت روانی و بهبود وضعیت اجتماعی محصلان برگزار گردید.
در این برنامه، محمد شعیب شهیر مدیرعمومی مرکز مشاورۀ پوهنتون هرات در زمینه‌های. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۷/۲۶ - ۹:۴۷
Background image

شبیه سازی پروژۀ تاپی؛ ابتکاری از محصلان پوهنځی حقوق و علوم سیاسی

محصلان صنف چهارم دیپارتمنت روابط بین الملل پوهنځی حقوق و علوم سیاسی با راهنمای پوهنمل احمد فوادصدیق استاد این پوهنځی، مذاکرۀ پروژۀ  تاپی بین کشورهای افغانستان، ترکمنستان، پاکستان و. . .

BACK TO NEWS