امتحان بست‌های امام و مبلغ برای پوهنتون‌های هرات، فراه، غور، بادغیس و نیمروز برگزار شد.

hu_admin
چهارشنبه ۱۴۰۱/۸/۲۵ - ۱۲:۳۸
""

با حضور پوهندوی عبدالعزیز نعمانی رئیس پوهنتون هرات، مولوی منت الله آخندزاده نمایندۀ فوق العادۀ وزارت تحصیلات عالی و معاون مالی و اداری پوهنتون هرات، مفتی نذیر احمد احمدی و مولوی ولی محمد محمدی هیأت ممتحن وزارت تحصیلات عالی و متقاضیان بست‌های مذکور، امتحان بست‌های امام و مبلغ در سالن جلسات شورای علمی پوهنتون هرات برگزار شد.
ابتدا مراسم با تلاوت آیاتی از کلام الهی آغاز شد و سپس پوهندوی عبدالعزیز نعمانی رئیس پوهنتون هرات ضمن خوش آمدگویی به حاضرین، با صحبت پیرامون جایگاه علما و نقش برجسته امام و مبلغ در نهادهای تحصیلی در راستای تبلیغ و ترویج تعالیم اسلامی گفت: قرار در نهادهای تحصیلات عالی افغانستان امامان و مبلغین در بست‌های سوم و چهارم استخدام گردند.
در ادامه مفتی نذیراحمد احمدی ضمن اشاره به جایگاه علما در جامعه، تأکید نمود که امام و مبلغ در نهادهای تحصیلی نیز نقش حیاتی را ایفا مینمایند که در این خصوص وزارت تحصیلات عالی بست‌های سوم و چهارم را به پوهنتون‌های مرکز و ولایات در نظر گرفته است تا از طریق امتحان تقریری، تحریری و ارائه سمینار علمی در بست‌های فوق استخدام گردند.
سپس پروسۀ امتحان توسط هیأت ممتحن وزارت تحصیلات عالی و پوهنحی شرعیات پوهنتون هرات آغاز گردید.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۹ - ۱۰:۲۸
Background image

آمران تدارکات، مالی، آمر و مدیرعمومی تکنالوژی معلوماتی پوهنتون هرات معرفی شدند.

امروز طی مراسم‌های جداگانه نثاراحمد قاسمی به حیث آمر تهیه و تدارکات و خدمات پوهنتون، صدام سعیدی به حیث آمر مالی و حسابی، سید معروف سادات به حیث آمر تکنالوژی معلوماتی و محمد همایون محمدی. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۷ - ۱۵:۱۰
Background image

ورکشاپ آموزشی مقدمه¬ای بر تحقیق و نحوه تدوین پروپوزل تحقیقی

مریت انکشاف مسلکی پوهنتون هرات ورکشاپ آموزشی سه روزۀ مقدمه¬ای بر تحقیق و نحوه تدوین پروپوزل تحقیقی که از سلسله ورکشاپ¬های بخش روش تحقیق است را برای 16 تن از استادان پوهنحی‌های مختلف. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۷ - ۱۵:۵
Background image

جلسه معاونیت مالی و اداری پوهنتون

با حضور ملا انعام الله انعام معاون مالی و اداری پوهنتون، آمران و مدیران عمومی اداری پوهنتون جلسه معاونیت مالی و اداری برگزار شد.
ابتدا معاون مالی و اداری پوهنتون ضمن خوش آمدگویی و. . .

BACK TO NEWS