جلسۀ شورای علمی پوهنتون هرات

hu_admin
سه‌شنبه ۱۴۰۱/۷/۵ - ۱۱:۵
""

جلسه شورای علمی پوهنتون هرات با حضور پوهندوی عبدالعزیز نعمانی رئیس پوهنتون، مولوی منت الله آخندزاده نمایندۀ فوق العادۀ وزارت تحصیلات عالی درهرات و معاون مالی و اداری پوهنتون، پوهندوی غلام حضرت حساس معاون امور محصلان، پوهنمل رحیم بخش فقیریار آمر امور استادان و سرپرست معاونیت علمی، رؤسای پوهنحی ها و سایر اعضای جلسه در سالن جلسات شورای علمی پوهنتون برگزار شد.
جلسه با تلاوت آیاتی از کلام الهی آغاز شد و سپس پوهندوی عبدالعزیز نعمانی رئیس پوهنتون به ارائه گزارش فعالیت‌های یک ماه گذشته پرداخته و در مورد چالش‌ها و مشکلات پوهنتون با اعضای جلسه صحبت نمود.
در ادامه، اعضای جلسه به بررسی دوسیه های تقرر، انفکاک و ترفیع علمی استادان پرداخته و پیرامون سایر موضوعات مختلف بعد از بحث و تبادل نظر تصامیم لازم را اتخاذ نمودند.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۹ - ۱۰:۲۸
Background image

آمران تدارکات، مالی، آمر و مدیرعمومی تکنالوژی معلوماتی پوهنتون هرات معرفی شدند.

امروز طی مراسم‌های جداگانه نثاراحمد قاسمی به حیث آمر تهیه و تدارکات و خدمات پوهنتون، صدام سعیدی به حیث آمر مالی و حسابی، سید معروف سادات به حیث آمر تکنالوژی معلوماتی و محمد همایون محمدی. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۷ - ۱۵:۱۰
Background image

ورکشاپ آموزشی مقدمه¬ای بر تحقیق و نحوه تدوین پروپوزل تحقیقی

مریت انکشاف مسلکی پوهنتون هرات ورکشاپ آموزشی سه روزۀ مقدمه¬ای بر تحقیق و نحوه تدوین پروپوزل تحقیقی که از سلسله ورکشاپ¬های بخش روش تحقیق است را برای 16 تن از استادان پوهنحی‌های مختلف. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۷ - ۱۵:۵
Background image

جلسه معاونیت مالی و اداری پوهنتون

با حضور ملا انعام الله انعام معاون مالی و اداری پوهنتون، آمران و مدیران عمومی اداری پوهنتون جلسه معاونیت مالی و اداری برگزار شد.
ابتدا معاون مالی و اداری پوهنتون ضمن خوش آمدگویی و. . .

BACK TO NEWS