آمران تدارکات، مالی، آمر و مدیرعمومی تکنالوژی معلوماتی پوهنتون هرات معرفی شدند.

nta_new_user
چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۹ - ۱۰:۲۸
img

امروز طی مراسم‌های جداگانه نثاراحمد قاسمی به حیث آمر تهیه و تدارکات و خدمات پوهنتون، صدام سعیدی به حیث آمر مالی و حسابی، سید معروف سادات به حیث آمر تکنالوژی معلوماتی و محمد همایون محمدی به حیث مدیر عمومی تکنالوژی معلوماتی به همکارانشان معرفی شدند.
ملا انعام الله انعام معاون مالی و اداری پوهنتون هرات ضمن قدردانی از آمران اسبق پوهنتون فعالیت‌های ایشان را قابل قدر دانسته و تغییر و تبدیل در بست‌های اداری را امری عادی دانسته، آن را فرصتی برای ارائه خدمات بهتر به مراجعین عنوان کرد.
وی همچنان از ایشان خواست تا با تعهد، صداقت و پشتکار امور مربوطه را پیش ببرند تا این نهاد علمی بتواند به بهترین شکل ممکن خدمات اداری و تحصیلی را ارائه نماید.
در ادامه آمران جدیدالتقرر نیز از حسن نظر وزارت تحصیلات عالی و ریاست پوهنتون هرات اظهار قدردانی نمودند و وعده سپردند تا در اجرای وظایف از هیچ گونه سعی و تلاش دریغ نخواهند ورزید.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۱:۲
Background image

جلسه شورای علمی پوهنتون هرات برگزار شد.

با حضور شیخ الحدیث ابوالحکمت مفتی عبدالغفار رئیس پوهنتون هرات، معاونان پوهنتون، رؤسای پوهنحی‌ها و سایر اعضا، جلسه شورای علمی برگزار شد.
در این جلسه شیخ الحدیث ابوالحکمت مفتی عبدالغفار. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۰:۵۳
Background image

حفاظت طبیعت و محیط زیست

عنوان ورکشاپی یک روزه‌یی بود که امروز به ابتکار آمریت انسجام خدمات محصلان و با همکاری آمر فارم زراعتی پوهنتون برای محصلان پوهنتون هرات برگزار شد.
این ورکشاپ با حضور شیخ الحدیث ابوالحکمت. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۰:۵۱
Background image

جلسه کمیتۀ نشراتی پوهنتون هرات برگزار شد.

جلسه کمیتۀ نشراتی آمریت ارتباطات وآگاهی عامه پوهنتون هرات با حضور شیخ الحدیث ابوالحکمت مفتی عبدالغفار رئیس پوهنتون هرات و اعضای این کمیته، در دفتر ریاست پوهنتون برگزار شد.
شیخ الحدیث. . .

BACK TO NEWS