افتتاح اتحادیه محصلین پوهنتون هرات

hu_admin
پنجشنبه ۱۳۹۹/۵/۲۳ - ۹:۵
""

اتحادیۀ محصلان پوهنتون هرات امروز با حضور پوهندوی دکتور عبدالله فایز رئیس پوهنتون هرات، معاونان و آمران پوهنتون، رؤسای پوهنحی ها، استادان و محصلان پوهنتون در سالون کنفرانس مولانا جامی افتتاح شد.
مراسم با تلاوت آیات قرآن کریم آغاز گردید و سپس پوهندوی دکتور عبدالله فایز رئیس پوهنتون هرات ضمن تبریک به خاطر ایجاد این اتحادیه، از شورای محصلان نخبه که در راستای برداشتن گام های عملی در قسمت ایجاد اتحاد، همدلی و رشد فرهنگی محصلان گام های عملی را برداشتند قدردانی کرد.
رئیس پوهنتون هرات افزود: ایجاد این اتحادیه زمینۀ انسجام، اتحاد، ارائه طرح ها و پیشنهادهای محصلان و از بین بردن تعصبات قومی و نژادی را بوجود خواهد آورد.
در ادامه پوهندوی دکتور محمد داوود منیر معاون امور محصلان پوهنتون هرات ایجاد اتحادیۀ محصلان را یک امر ضروری دانسته تا از این طریق محصلان بتوانند با ارائه طرح ها و پیشنهادها در امور مختلف پوهنتون شریک گردند.
در اخیر محمد عوض دانیال مسئول اتحادیۀ محصلان به شرح اساسنامه، پروسۀ عضویت، اهداف اتحادیه و پلان¬های آینده این اتحادیه به حاضرین معلومات ارائه کرد

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۲ - ۱۰:۴۹
Background image

بازدید از پروژۀ شفاخانۀ کادری پوهنتون هرات

مولوی محمد موسی فایق معاون علمی پوهنتون هرات و ملا انعام الله انعام معاون مالی و اداری در حالی‌که پوهندوی دکتور شفیق احمد جویا رئیس پوهنحی طب، پوهنمل رحیم بخش فقیریار آمر امور استادان و. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۹ - ۱۰:۲۸
Background image

آمران تدارکات، مالی، آمر و مدیرعمومی تکنالوژی معلوماتی پوهنتون هرات معرفی شدند.

امروز طی مراسم‌های جداگانه نثاراحمد قاسمی به حیث آمر تهیه و تدارکات و خدمات پوهنتون، صدام سعیدی به حیث آمر مالی و حسابی، سید معروف سادات به حیث آمر تکنالوژی معلوماتی و محمد همایون محمدی. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۷ - ۱۵:۱۰
Background image

ورکشاپ آموزشی مقدمه¬ای بر تحقیق و نحوه تدوین پروپوزل تحقیقی

مریت انکشاف مسلکی پوهنتون هرات ورکشاپ آموزشی سه روزۀ مقدمه¬ای بر تحقیق و نحوه تدوین پروپوزل تحقیقی که از سلسله ورکشاپ¬های بخش روش تحقیق است را برای 16 تن از استادان پوهنحی‌های مختلف. . .

BACK TO NEWS