همایش علمی غیر مجازهای فضای مجازی از نگاه اسلام برگزار شد.

hu_admin
سه‌شنبه ۱۴۰۱/۷/۵ - ۱۰:۵۶
""

به ابتکار محصلان اناث پوهنحی شرعیات و علوم اسلامی و با همکاری کمیتۀ فرهنگی آن پوهنحی، همایش علمی غیرمجازهای فضای مجازی از نگاه اسلام با حضور پوهندوی عبدالعزیز نعمانی رئیس پوهنتون هرات، مولوی منت الله آخندزاده نمایندۀ فوق العادۀ وزارت تحصیلات عالی در هرات و معاون مالی و اداری پوهنتون، پوهنوال عنایت الله صدیقیار رئیس پوهنحی شرعیات و علوم اسلامی، قاری محمد ناصر مستینر آمر ارتباطات وآگاهی عامه پوهنتون، استادان و محصلان اناث در سالون کنفرانس‌های مولانا جامی پوهنحی شرعیات برگزار گردید.

همایش با تلاوت آیاتی از کلام الهی آغاز شد و سپس پوهندوی عبدالعزیز نعمانی رئیس پوهنتون هرات ضمن تشکر از برگزار کنندگان این همایش، پیرامون اهمیت استفاده از تکنالوژی صحبت کرده و آن را نیاز مبرم برای استادان و محصلان پوهنتون هرات دانست.

در ادامه پوهندوی استاد ضیا احمد فاضلی مسؤول کمیته فرهنگی پوهنحی شرعیات وعدۀ هرگونه همکاری با محصلان این پوهنحی را داد و محصلان را تشویق نمود تا در آینده چنین برنامه‌هایی را جهت ارتقاء ظرفیت علمی شان برگزار نمایند.

 

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۱:۲
Background image

جلسه شورای علمی پوهنتون هرات برگزار شد.

با حضور شیخ الحدیث ابوالحکمت مفتی عبدالغفار رئیس پوهنتون هرات، معاونان پوهنتون، رؤسای پوهنحی‌ها و سایر اعضا، جلسه شورای علمی برگزار شد.
در این جلسه شیخ الحدیث ابوالحکمت مفتی عبدالغفار. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۰:۵۳
Background image

حفاظت طبیعت و محیط زیست

عنوان ورکشاپی یک روزه‌یی بود که امروز به ابتکار آمریت انسجام خدمات محصلان و با همکاری آمر فارم زراعتی پوهنتون برای محصلان پوهنتون هرات برگزار شد.
این ورکشاپ با حضور شیخ الحدیث ابوالحکمت. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۰:۵۱
Background image

جلسه کمیتۀ نشراتی پوهنتون هرات برگزار شد.

جلسه کمیتۀ نشراتی آمریت ارتباطات وآگاهی عامه پوهنتون هرات با حضور شیخ الحدیث ابوالحکمت مفتی عبدالغفار رئیس پوهنتون هرات و اعضای این کمیته، در دفتر ریاست پوهنتون برگزار شد.
شیخ الحدیث. . .

BACK TO NEWS