محصلان پوهنحی کامپیوتر ساینس پوهنتون هرات درمسابقات آی تی مقام اول را ازآن خود کردند

hu_admin
چهارشنبه ۱۳۹۹/۵/۲۲ - ۱۴:۵۶
""

محصلان پوهنحئی کامپیوترساینس پوهنتون هرات توانستند مقام اول چهارمین دور از رقابت‌های پروژه‌های آی تی که از طرف مرکز آی تی سی سی (مرکز تحقیق و رقابت‌های ای تی) در وزارت تحصیلات عالی راه اندازی گردیده بود را از آن خود کنند.
پروژه دروغ‌سنج از مرسل عزیزی و پروژه زما دفتر از سید فرید قتالی محصلان پوهنحئی کمپیوتر ساینس پوهنتون هرات از میان ۵۴ پروژه به عنوان ۲۰ پروژه برتر جهت رقابت به کابل راه پیدا نموده بودند، که در نهایت توانستند مقام اول این دور از مسابقات را کسب نمایند.
قابل ذکر است در پانزدهمین کنفرانس آی تی به پنج پروژۀ برتر جایزه و همچنان به تمام اشتراک کننده‌گان این رقابتها تقدیرنامه اهدا گردید.
هیئت رهبری پوهنتون هرات این موفقیت را به محصلان عزیز پوهنحئی کامپیوترساینس که با تلاش‌های خستگی ناپذیر توانستند دستآوردی افتخارآمیز را برای این نهاد علمی کسب نمایند تبریک میگوید و از خداوند متعال آروزی سربلندی و موفقیت در تمام مراحل زندگی‌شان را دارد

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۷ - ۱۵:۱۰
Background image

ورکشاپ آموزشی مقدمه¬ای بر تحقیق و نحوه تدوین پروپوزل تحقیقی

مریت انکشاف مسلکی پوهنتون هرات ورکشاپ آموزشی سه روزۀ مقدمه¬ای بر تحقیق و نحوه تدوین پروپوزل تحقیقی که از سلسله ورکشاپ¬های بخش روش تحقیق است را برای 16 تن از استادان پوهنحی‌های مختلف. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۷ - ۱۵:۵
Background image

جلسه معاونیت مالی و اداری پوهنتون

با حضور ملا انعام الله انعام معاون مالی و اداری پوهنتون، آمران و مدیران عمومی اداری پوهنتون جلسه معاونیت مالی و اداری برگزار شد.
ابتدا معاون مالی و اداری پوهنتون ضمن خوش آمدگویی و. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۰ - ۱۰:۱
Background image

جلسه كميته پلان استراتيژيك پوهنتون هرات برگزار شد.

اولين جلسه پلان استراتيژيك پوهنتون هرات در سال١٤٠٣ تحت نظر پوهنمل فضل الرحمن يزدانى آمرارتقاى كيفيت پوهنتون هرات برگزار گرديد.
 در این جلسه اعضای این کمیته به بررسى موارد اصلاحى اشاره. . .

BACK TO NEWS