سیر علمی محصلان پوهنځی حقوق و علوم سیاسی پوهنتون هرات

nta_new_user
یکشنبه ۱۴۰۳/۷/۲۹ - ۹:۴۲
img

محصلان صنف سوم دیپارتمنت قضایی و څارنوالی پوهنځی حقوق و علوم سیاسی پوهنتون هرات تحت نظر پوهنمل میرویس نیازی، پوهنیار عبدالقدیر ندایی و پوهنیار سید مودود اسلمزاده به منظور آشنایی بیشتر با تاریخ و میراث‌های فرهنگی هرات باستان، در یک سیر علمی از اماکن تاریخی و فرهنگی این ولایت بازدید به عمل آوردند.
محصلان در جریان این سیر علمی از زیارت‌گاه خواجه عبدالله انصاری، که یکی از مکان‌های مهم تاریخی و مذهبی هرات است بازدید نمودند و در ادامه از مسجد جامع بزرگ  شهر هرات، قلعه اختیارالدین، منظر جهاد و کتابخانۀ عامه نیز دیدن به عمل آوردند.
این سیر علمی فرصتی برای محصلان بود تا با فرهنگ و تاریخ هرات باستان آشنا شوند و اهمیت میراث‌های فرهنگی و تاریخی در روند تحصیل و آینده حرفه‌ای خود را بهتر درک کنند. استادان همراه نیز ضمن ارائه توضیحات مفصل در هر بازدید، تأکید کردند که آشنایی با تاریخ و فرهنگ کشور یکی از عناصر کلیدی درآموزش متخصصان آینده کشور است.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۸/۲ - ۱۰:۳
Background image

جلسه شورای علمی پوهنتون هرات برگزار شد.

جلسه شورای علمی پوهنتون با حضور شیخ الحدیث ابوالحکمت مفتی عبدالغفار رئیس پوهنتون، معاونان، رؤسا و استادان در اتاق جلسات معاونیت تحقیقات و مجله علمی برگزار شد.
ابتدا شیخ الحدیث ابوالحکمت. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۸/۲ - ۱۰:۲
Background image

محفل ارائه نتایج تحقیقات ساحوی محصلان دیپارتمنت توسعه و اقتصاد زراعتی پوهنتون برگزار شد.

با حضور شیخ الحدیث ابوالحکمت مفتی عبدالغفار رئیس پوهنتون هرات، قاری محمد بشیر مجاهد معاون مالی و اداری پوهنتون، پوهاند دکتور عزیزالرحمن نیازی معاون تحقیقات و مجله علمی، پوهندوی غلام. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۸/۲ - ۱۰:۱
Background image

بازدید از شهرک صنعتی هرات

شیخ الحدیث ابوالحکمت مفتی عبدالغفار رئیس پوهنتون هرات، قاری محمد بشیر مجاهد معاون مالی و اداری پوهنتون، پوهنوال محمد زبیرعزیزی رئیس پوهنځی ساینس، پوهاند دکتورعبدالستارفاضلی رئیس پوهنځی. . .

BACK TO NEWS