سنگ تهداب مسجد جامع پوهنتون هرات گذاشته شد.

nta_new_user
دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۶ - ۱۱:۴۹
img

با حضور شیخ الحدیث ابوالحکمت مفتی عبدالغفار رئیس پوهنتون هرات، مولوی حیات الله مهاجر فراهی معاون مقام ولایت هرات، معاونان پوهنتون، رؤسای پوهنحی‌ها، استادان و کارمندان سنگ تهداب مسجد جامع پوهنتون گذاشته شد.
شیخ الحدیث ابوالحکمت مفتی عبدالغفار رئیس پوهنتون هرات در مراسم تهداب گذاری مسجد جامع پوهنتون پیرامون اهمیت مساجد، نقش آنها و نماد معنوی برای رشد افکار اسلامی داشته باشد صحبت نمود. وی افزود: مساجد نه تنها مکانی برای عبادت است بلکه جایی برای اجتماع و ایجاد ارتباطات انسانی است، جایی که استادان و محصلان می‌توانند از آن عنوان مرکزی برای اشتراک گذاری فرهنگ اسلامی، دانش، مباحث اخلاقی و ارزش‌های انسانی استفاده نمایند.
همچنان مولوی حیات الله مهاجر فراهی معاون مقام ولایت هرات نیز سنگ تهداب مسجد جامع پوهنتون را به فال نیک گرفته گفت: مساجد به عنوان اولین مراکز آموزشی در اسلام یاد میگردند و نقش مهم در گسترش آموزش در جوامع اسلامی را به عهده دارند. وی افزود:ایجاد مسجد در نهادهای تحصیلی از ضروریات جامعه است که می‌بایست به آن توجه جدی صورت گیرد که در این راستا مقام ولایت متعهد به همکاری در راستای ایجاد پروژه های زیربنایی به خصوص مسجد شریف در این نهاد علمی است.
قرار است مسجد جامع پوهنتون هرات  در دو منزل و با ظرفیت 1000 نمازگذار احداث و به بهره برداری سپرده شود.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۳ - ۹:۵۴
Background image

مراسم تقدیر از کارمندان اداری و محصلان ممتاز پوهنحی اداره و پالیسی عامه

کمیتۀ فرهنگی پوهنحی اداره و پالیسی عامه به منظور تقدیر از کارمندان اداری و محصلان ممتاز این پوهنحی مراسمی را با حضور شیخ الحدیث ابوالحکمت مفتی عبدالغفار رئیس پوهنتون هرات، ملا انعام. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۳ - ۹:۵۲
Background image

جلسه معاونیت مالی و اداری برگزار شد.

با حضور ملا انعام الله انعام معاون مالی و اداری پوهنتون، آمران و مدیران بخش‌های اداری جلسه این معاونیت آغاز گردید.
ابتدا ملاانعام الله انعام ضمن خیرمقدم به اعضای جلسه، در مورد مسائل. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۳ - ۹:۵۱
Background image

گرامیداشت از روز‌جهانی روانشناسی

به مناسبت روز جهانی روانشناسی دیپارتمنت‌های روانشناسی و‌ مشاورۀ  پوهنحی تعلیم و‌تربیه طی محفلی از این روز تجلیل به عمل آوردند.
مراسم با تلاوت آیاتی از کلام الهی آغاز شد و سپس پوهنوال. . .

BACK TO NEWS