( رنگ دستگاه های پرنتر و فوتو کاپی ) وقطعات دستگاه های کامپیوتر, فوتوکاپی و پرنتر و لوازم دفتری ریاست پوهنتون هرات )

hu_admin
""

Publish Date

Closing Date

نمبر قرار داد: MOHE/HU/G-009-010/1400

ریاست پوهنتون هرات از تمامی داوطلبان واجد شرایط دعوت می نماید تا در پروسه داوطلبی باز داخلی {( رنگ باب ( رنگ دستگاه های پرنتر و فوتوکاپی ) و قطعات دستگاه های کامپیوتر, فوتوکاپی و پرنتر ولوازم دفتری ریاست پوهنتون هرات )} بابت سال مالی 1400 اشتراک نموده و نقل چاپ و مهر شده شرطنامه مربوط را به شکل سافت بطور رایگان بدست اورده, آفر های خویش را مطابق شرایط مندرج شرطنامه وطبق قانون و طرزالعمل تدارکات عامه طور سربسته از تاریخ نشر اعلان الی ساعت 10 بجه قبل از ظهر روز دوشنبه 1400/1/16 به مدیریت عمومی تهیه و تدارکات, طبقه دوم تعمیر ریاست پوهنتون هرات ارائه نمایند, آفر های دیر رسیده و انترنتی پذیرفته نمیشود.

تضمین آفر رنگ باب و قطعات مبلغ 360000 افغانی و تضمین لوازم دفتری 237500 افغانی بصورت پول نقد ویا تضمین خط بانکی با اعتبار بوده و جلسه آفر گشایی به ساعت 10 قبل از ظهر روز دوشنبه 16 حمل 1400 در دفتر کار مدیریت عمومی تهیه و تدارکات واقع در طبقه دوم تعمیر ریاست پوهنتون هرات دایر میگردد.

More tenders

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۵ - ۱۰:۴۷
Background image

قرارداد تیل دیزل و پطرول مواد سوخت وسایط داخل تشکیل ریاست پوهنتون هرات

ریاست پوهنتون هرات از تمام داوطلبان واجد شرایط دعوت می نماید تا در پروسه های داوطلبی باز داخلی تیل دیزل و پطرول مواد سوخت وسایط داخل تشکیل ریاست پوهنتون بابت سال 1403  اشتراک نموده و . . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۵ - ۱۰:۴۴
Background image

اعلان مزایده پارکینگ وسایط محصلین پوهنتون هرات .

ریاست پوهنتون هرات در نظر دارد تا پارکینگ وسایط محصلین، ساحه مربوطه این اداره را برای محترم عبدالقدیر ولد محمد شریف به بهای 38750– سی و هشت هزار و هفتصد و پنجاه  افغانی به طور ماهوار به . . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۵ - ۱۰:۳۹
Background image

اعلان پروسه داوطلبی پارکینگ وسایط ساحه انکشافی پوهنحی طب مربوط پوهنتون هرات

ریاست پوهنتون هرات در نظر دارد تا قسمت مقابل باغ شمیران ملکیت خویش را جهت خدمات به متقاضیان پاسپورت بطور موقت به مقصد پارکینگ از طریق داوطلبی آزاد ( مزایده ) به کرایه ماهوار به سپارد.
ا . . .

Back to tenders