آغاز امتحانات سمستر زمستانی پوهنتون هرات

nta_new_user
شنبه ۱۴۰۳/۱/۴ - ۱۰:۸
img

امتحانات سمستر زمستانی پوهنتون هرات امروز در این نهاد علمی آغاز شد و محصلان برای ارزیابی دانش و مهارت‌های تخصصی‌شان در این امتحانات شرکت می‌نمایند.
به همین اساس، شیخ الحدیث ابوالحکمت مفتی عبدالغفار رئیس پوهنتون هرات در حالی‌که پوهندوی مولوی عبدالعزیز نعمانی معاون علمی پوهنتون و پوهندوی غلام حضرت حساس معاون امور محصلان نیزحضور داشتند، از نحوۀ برگزاری این امتحانات و کمیته‌های امتحان پوهنحی‌ها نظارت به عمل آوردند.
در جریان این نظارت؛ شیخ الحدیث ابوالحکمت مفتی عبدالغفار رئیس پوهنتون هرات گفت: با توجه به اهمیت امتحانات، مسئولان پوهنحی‌ها و اعضای کمیته‌های امتحان می‌بایست، امتحانات را مطابق به طرزالعمل امتحانات، با دقت و به طور عادلانه برگزار شود و به مشکلات محصلان نیز رسیدگی نمایند.
وی اظهار امیدواری نمود که محصلان با درک شرایط کشور، با تلاش و جدیت کامل دورس‌شان را پیش ببرند تا با موفقیت امتحانات را پشت سر بگذارند و بعد از فراغت با اندوخته های علمی‌شان مصدر خدمت به جامعه و مردم گردند.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۳ - ۹:۵۴
Background image

مراسم تقدیر از کارمندان اداری و محصلان ممتاز پوهنحی اداره و پالیسی عامه

کمیتۀ فرهنگی پوهنحی اداره و پالیسی عامه به منظور تقدیر از کارمندان اداری و محصلان ممتاز این پوهنحی مراسمی را با حضور شیخ الحدیث ابوالحکمت مفتی عبدالغفار رئیس پوهنتون هرات، ملا انعام. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۳ - ۹:۵۲
Background image

جلسه معاونیت مالی و اداری برگزار شد.

با حضور ملا انعام الله انعام معاون مالی و اداری پوهنتون، آمران و مدیران بخش‌های اداری جلسه این معاونیت آغاز گردید.
ابتدا ملاانعام الله انعام ضمن خیرمقدم به اعضای جلسه، در مورد مسائل. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۳ - ۹:۵۱
Background image

گرامیداشت از روز‌جهانی روانشناسی

به مناسبت روز جهانی روانشناسی دیپارتمنت‌های روانشناسی و‌ مشاورۀ  پوهنحی تعلیم و‌تربیه طی محفلی از این روز تجلیل به عمل آوردند.
مراسم با تلاوت آیاتی از کلام الهی آغاز شد و سپس پوهنوال. . .

BACK TO NEWS