پایان مسابقات والیبال جام محصل سال 1444 پوهنتون هرات

hu_admin
سه‌شنبه ۱۴۰۱/۸/۲۴ - ۹:۲۷
""

مسابقات والیبال جام محصل سال 1444 با اشتراک شش تیم از پوهنحئ های مختلف بصورت لیگ  از تاریخ 15/2/1444 شروع گردید که بعد از سپری نمودن 15 بازی جالب و دیدنی، تیم های پوهنحی های هنرهای زیبا و تعلیم وتربیه به فینال این مسابقات راه یافتند.
در بازی فینال این مسابقات تیم پوهنحئ هنرهای زیبا توانست با نتیجه سه بر صفر پوهنحئ تعلیم و تربیه را شکست داده و قهرمان این دور از مسابقات گردد.
در مراسم پایانی این مسابقات که پوهندوی غلام حضرت حساس معاون امور محصلان، پوهنمل محمد توفیق رحمانی رئیس پوهنحی هنرهای زیبا، نظام الدین ملکی آمر انسجام خدمات محصلان، عبدالاحمد هاشمی رئیس فدراسیون والیبال ولایت هرات، مسئولان ورزش پوهنتون هرات و تعدادی از محصلان حضور داشتند، ابتدا معاون امور محصلان ضمن قدردانی از مسئولان ورزش پوهنتون هرات و فدراسیون والیبال ولایت هرات برای راه اندازی این مسابقات، در مورد اهمیت پرداختن جوانان به خصوص محصلان به ورزش صحبت کرده و در خصوص برگزاری مسابقات ورزشی بیشتر میان محصلان پوهنحی‌های مختلف پوهنتون وعدۀ همکاری داد.
در پایان، کاپ قهرمانی و تحفه‌هایی که از طرف پوهنتون هرات تهیه گردیده بود توسط مهمانان به تیم های اول و دوم اهدا گردید.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۹ - ۱۰:۲۸
Background image

آمران تدارکات، مالی، آمر و مدیرعمومی تکنالوژی معلوماتی پوهنتون هرات معرفی شدند.

امروز طی مراسم‌های جداگانه نثاراحمد قاسمی به حیث آمر تهیه و تدارکات و خدمات پوهنتون، صدام سعیدی به حیث آمر مالی و حسابی، سید معروف سادات به حیث آمر تکنالوژی معلوماتی و محمد همایون محمدی. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۷ - ۱۵:۱۰
Background image

ورکشاپ آموزشی مقدمه¬ای بر تحقیق و نحوه تدوین پروپوزل تحقیقی

مریت انکشاف مسلکی پوهنتون هرات ورکشاپ آموزشی سه روزۀ مقدمه¬ای بر تحقیق و نحوه تدوین پروپوزل تحقیقی که از سلسله ورکشاپ¬های بخش روش تحقیق است را برای 16 تن از استادان پوهنحی‌های مختلف. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۷ - ۱۵:۵
Background image

جلسه معاونیت مالی و اداری پوهنتون

با حضور ملا انعام الله انعام معاون مالی و اداری پوهنتون، آمران و مدیران عمومی اداری پوهنتون جلسه معاونیت مالی و اداری برگزار شد.
ابتدا معاون مالی و اداری پوهنتون ضمن خوش آمدگویی و. . .

BACK TO NEWS