سمینار مشترک بین پوهنتون هرات وموسسه تحصیلات عالی اسلامی الغیاث برگزارگردید

hu_admin
چهارشنبه ۱۳۹۹/۵/۲۲ - ۱۴:۳۹
""

سمینار علمی تحقیقی با عنوان تجلی وسطیت اسلام در مذهب حنفی با حضور شخصیت های علمی، دینی و مذهبی در سالون کنفرانس های مؤسسه تحصیلات عالی اسلامی الغیاث تدویر یافت.
این سمینار علمی با همکاری پوهنتون هرات و مؤسسه تحصیلات عالی اسلامی الغیاث و با اشتراک علماء و اساتید هردو پوهنتون به هدف بررسی ابعاد و اندیشه های امام الائمه حضرت امام ابوحنیفه(رح) پیرامون اندیشه میانه روی و وسطیت در اسلام، با ارایه چند مقاله علمی از علماء و اساتید هریک: پوهنوال عبدالروف مخلص و پوهاند عبدالمجید صمیم استادان پوهنحئی شرعیات پوهنتون هرات، مولوی محمد کبابیانی معاون شورای علماء و روحانیون حوزۀ غرب و مولوی سلطان احمد عالمیار کارشناس مسائل اسلامی برگزار شد.
قابل یادآوری است که در این سمینار علمی یک روزه از دو اثر گرانبهای شیخ الحدیث الحاج مولوی خداداد صالح با عناوین (شرح اذکار نووی و آداب الشریعه) توسط پوهندوی دکتور عبدالله فایز رئیس پوهنتون هرات و غلام یحی سبحانی رئیس مؤسسۀ تحصیلات عالی اسلامی الغیاث رو نمایی گردید

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۳ - ۹:۵۴
Background image

مراسم تقدیر از کارمندان اداری و محصلان ممتاز پوهنحی اداره و پالیسی عامه

کمیتۀ فرهنگی پوهنحی اداره و پالیسی عامه به منظور تقدیر از کارمندان اداری و محصلان ممتاز این پوهنحی مراسمی را با حضور شیخ الحدیث ابوالحکمت مفتی عبدالغفار رئیس پوهنتون هرات، ملا انعام. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۳ - ۹:۵۲
Background image

جلسه معاونیت مالی و اداری برگزار شد.

با حضور ملا انعام الله انعام معاون مالی و اداری پوهنتون، آمران و مدیران بخش‌های اداری جلسه این معاونیت آغاز گردید.
ابتدا ملاانعام الله انعام ضمن خیرمقدم به اعضای جلسه، در مورد مسائل. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۳ - ۹:۵۱
Background image

گرامیداشت از روز‌جهانی روانشناسی

به مناسبت روز جهانی روانشناسی دیپارتمنت‌های روانشناسی و‌ مشاورۀ  پوهنحی تعلیم و‌تربیه طی محفلی از این روز تجلیل به عمل آوردند.
مراسم با تلاوت آیاتی از کلام الهی آغاز شد و سپس پوهنوال. . .

BACK TO NEWS