ختم دورۀ تئوری محصلان پوهنحی ستوماتولوژی پوهنتون هرات

nta_new_user
شنبه ۱۴۰۳/۶/۱۷ - ۸:۵۴
img

به مناسبت پایان دورۀ تئوری 47 تن از محصلان پوهنحی ستوماتولوژی پوهنتون هرات، کمیتۀ فرهنگی این پوهنحی، محفلی را به همین مناسبت با حضور شیخ الحدیث ابوالحکمت مفتی عبدالغفار رئیس پوهنتون هرات، پوهنمل دکتور ابوعلی لطیف رئیس پوهنحی ستوماتولوژی، داکتر امید آرین رئیس اتحادیۀ ستوماتولوگان هرات، پوهندوی فضل احمد فاضل رئیس پوهنحی ادبیات، استادان و محصلان در سالون کنفرانس‌های پوهنحی زراعت برگزار کرد.
شیخ الحدیث ابوالحکمت مفتی عبدالغفار، رئیس پوهنتون هرات، در مراسم فارغ‌التحصیلی محصلان این پوهنحی، به فارغان تبریک گفت و تلاش‌ها و زحمات آنان را در راه کسب علم و دانش، اقدامی ارزشمند و قابل قدر در راستای خدمت به ملت رنج‌دیده افغانستان دانسته و با تأکید بر اهمیت تحصیلات عالی، نقش جوانان به خصوص محصلان را در آینده کشور بسیار مهم ارزیابی کرد.
رئیس پوهنتون هرات همچنین بر ضرورت یادگیری علوم عصری تأکید کرده گفت: هر ملت برای دستیابی به رشد و توسعه باید علاوه بر فراگیری علوم دینی که انسان را به کمال اخلاقی و انسانی می‌رساند، علوم عصری را نیز بیاموزد. وی گفت: انجام وظایف وحس مسؤولیت که توأم با اخلاق نیک و امانت‌داری همراه باشد، می‌تواند مسیر ترقی و پیشرفت کشور را هموار سازد.
در ادامه پوهنمل دکتور ابوعلی لطیف رئیس پوهنحی ستوماتولوژی نیز ضمن تبریک فارغ التحصیلان، به معرفی مختصری از این پوهنحی پرداخته و از هیأت رهبری پوهنتون هرات درخواست همکاری ها و توجه بیشتر به این پوهنحی گردید.
در ادامه، پوهنمل دکتور ابوعلی لطیف رئیس پوهنحی ستوماتولوژی نیز ضمن تبریک به فارغ‌التحصیلان، به معرفی مختصری از پوهنحی، فعالیت‌ها و دستآوردهای این پوهنحی پرداخت.
وی با تأکید این مطلب که رشتۀ ستوماتولوژی در سلامت جامعه از اهمیت بالایی برخوردار است از هیأت رهبری پوهنتون هرات خواست تا همکاری‌های بیشتر به این پوهنحی گردد.
دکتور لطیف همچنین از تلاش‌های استادان و محصلان این پوهنحی قدردانی کرده و ابراز امیدواری کرد که با حمایت‌های بیشتر، این پوهنحی بتواند نقش مؤثرتری در بهبود وضعیت بهداشتی کشور ایفا نماید.
پوهندوی فضل احمد فاضل رئیس پوهنحی ادبیات و داکتر امید آرین رئیس اتحادیۀ ستوماتولوگان هرات به فارغ التحصیلان تبریک گفتند و از ایشان خواستند تا با تعهد و صداقت مصدر خدمت به جامعه گردند.
در ادامه یکتن از اولیاء محصلان از هیأت رهبری پوهنتون هرات، رئیس و استادان پوهنحی ستوماتولوژی تقدیر به عمل آورد.
سپس داکتر صالح نورمریانیوال یکتن از محصلان به نمایندگی فارغ التحصیلان از رئیس و استادان خویش تشکر نمود.
در اخیر به فارغ التحصیلان این پوهنحی لوح تقدیر اهداء گردید.

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۳/۶/۱۹ - ۱۱:۲۷
Background image

محافل خوش آمدگویی برای محصلان پوهنحی های شرعیات، طب، انجینری و حقوق برگزار شد.

کمیته های فرهنگی پوهنحی های شرعیات، انجینری و حقوق برای محصلان جدیدالشمول شان محافل جداگانۀ خوش آمدگویی برگزار کردند.
در این برنامه‌ها، رؤسای پوهنحی‌ها ضمن خوش‌آمدگویی و تبریکی به. . .

شنبه ۱۴۰۳/۶/۱۷ - ۸:۵۴
Background image

ختم دورۀ تئوری محصلان پوهنحی ستوماتولوژی پوهنتون هرات

به مناسبت پایان دورۀ تئوری 47 تن از محصلان پوهنحی ستوماتولوژی پوهنتون هرات، کمیتۀ فرهنگی این پوهنحی، محفلی را به همین مناسبت با حضور شیخ الحدیث ابوالحکمت مفتی عبدالغفار رئیس پوهنتون. . .

شنبه ۱۴۰۳/۶/۱۷ - ۸:۵۱
Background image

کنفرانس علمی-تحقیقی واکاوی چالش‌ها و شناخت راه حل های فراروی تحقیقات علمی

معاونیت تحقیقات و مجله علمی پوهنتون هرات به هدف برجسته سازی اهمیت تحقیقات در پوهنتون ها کنفرانس علمی- تحقیقی واکاوی چالش ها و شناخت راه حل های فراروی تحقیقات علمی را برای استادان. . .

BACK TO NEWS