جلسۀ شورای علمی پوهنتون هرات

hu_admin
پنجشنبه ۱۴۰۱/۴/۹ - ۹:۱
""

جلسۀ شورای علمی پوهنتون هرات امروز با حضور پوهندوی عبدالعزیز نعمانی رئیس پوهنتون، مولوی منت الله آخندزاده نمایندۀ فوق العادۀ وزارت تحصیلات عالی در هرات و معاون مالی و اداری پوهنتون، پوهندوی دکتور سلطان احمد تره کی معاون علمی پوهنتون، پوهندوی غلام حضرت حساس معاون امور محصلان، رؤسای پوهنحی ها و استادان پوهنتون هرات برگزار شد.
جلسه با تلاوت آیاتی از قرآن کریم آغاز شد، سپس پوهندوی عبدالعزیز نعمانی رئیس پوهنتون هرات ابتدا از خداوند متعال به جان باخته گان زلزلۀ اخیر که در کشور رخ داد التحاف دعا نموده و به بازماندگان این حادثه صبر جمیل استدعا نموده گفت: قرار است جهت همدردی و کمک به هموطنان عزیزمان در ولایات زلزله زده از طریق کمیته‌یی که به همین منظور ایجاد گردیده کمک های نقدی و غیر نقدی جمع آوری گردد، وی از تمام منسوبین پوهنتون خواست تا با این کمیته در حد توان همکاری نمایند.
در ادامه رئیس پوهنتون برخی چالش ها و مشکلات پوهنتون را بیان داشته گفت: هیأت رهبری پوهنتون با درک این مسئله در تلاش است تا سهو‌لت های لازم به استادان عزیز که با در نظر داشت شرایط موجود در کنار مردم خود ایستادند، را به زودترین فرصت فراهم نماید تا گوشه یی از مشکلات ایشان رفع گردد.
آقای نعمانی همچنان پلان های آینده پوهنتون را تشریح نموده و هدایات و رهنمودهای لازم را به حاضرین ارائه داشته و خواهان توجه جدی رؤسا و آمران دیپارتمنت های پوهنحی ها به وظایف شان گردید؛ وی یک بار دیگر با تأکید بر حمایت همه جانبه از کادرهای علمی پوهنتون وعده سپرد تا به مشکلات استادان در اسرع وقت رسیدگی خواهد شد.
اعضای جلسۀ شورای علمی نیز با اعلان حمایت از هیأت رهبری پوهنتون هرات وعده سپردند تا با تلاش و جدیت کامل در پیشبرد امور محوله از هیچگونه تلاش دریغ نخواهند ورزید.
در ادامه اعضای جلسه، به بحث و تبادل نظر پیرامون موضوعات جلسه پرداختند و تصامیم لازم را اتخاذ نمودند.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۹ - ۱۰:۲۸
Background image

آمران تدارکات، مالی، آمر و مدیرعمومی تکنالوژی معلوماتی پوهنتون هرات معرفی شدند.

امروز طی مراسم‌های جداگانه نثاراحمد قاسمی به حیث آمر تهیه و تدارکات و خدمات پوهنتون، صدام سعیدی به حیث آمر مالی و حسابی، سید معروف سادات به حیث آمر تکنالوژی معلوماتی و محمد همایون محمدی. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۷ - ۱۵:۱۰
Background image

ورکشاپ آموزشی مقدمه¬ای بر تحقیق و نحوه تدوین پروپوزل تحقیقی

مریت انکشاف مسلکی پوهنتون هرات ورکشاپ آموزشی سه روزۀ مقدمه¬ای بر تحقیق و نحوه تدوین پروپوزل تحقیقی که از سلسله ورکشاپ¬های بخش روش تحقیق است را برای 16 تن از استادان پوهنحی‌های مختلف. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۷ - ۱۵:۵
Background image

جلسه معاونیت مالی و اداری پوهنتون

با حضور ملا انعام الله انعام معاون مالی و اداری پوهنتون، آمران و مدیران عمومی اداری پوهنتون جلسه معاونیت مالی و اداری برگزار شد.
ابتدا معاون مالی و اداری پوهنتون ضمن خوش آمدگویی و. . .

BACK TO NEWS