تجلیل از ششمین دور فراغت محصلین پوهنحی اداره عامه

hu_admin
یکشنبه ۱۳۹۹/۷/۲۷ - ۱۰:۴۳
""

از ششمین دور فراغت محصلان پوهنځی اداره و پالیسی عامه امروز در سالن امیرعلی شیرنوایی این پوهنځی تجلیل به عمل آمد.

پوهندوی دکتور محمد داوود منیر معاون امور محصلان، به فارغان تبریک گفته و ضمن آرزوی موفقیت‌های بیشتر به ایشان، از زحمات رئیس و استادان این پوهنځی نیز تشکر کرده گفت: خوشبختانه دپلوم‌ها و ترانسکریپت نمرات فارغان امسال پوهنتون هرات طی مراحل گردیده و آماده توزیع است.

وی همچنان افزود: هیأت رهبری پوهنتون در نظر دارد تا اتحادیۀ فارغان پوهنتون را ایجاد کند، که هدف از آن ایجاد ارتباط میان ریاست پوهنتون با فارغان، فارغانی که وارد بازار کار شده اند، فارغانی که اقدام به ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر نموده اند و همچنان اصلاح و بروز سازی کاریکولم درسی پوهنتون مطابق به نیاز بازار کار است.

در ادامه پوهندوی دکتور فرید احمد فرزام رئیس پوهنځی اداره و پالیسی عامه نیز ضمن تبریک به فارغان این پوهنځی، گفت: ما کوشش می‌کنیم از تمام امکانات دست داشته جهت ارتقاء سطح دانش محصلان خود استفاده کنیم.

درپایان دیپلوم‌های فارغان به ایشان توزیع گردید

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۱:۲
Background image

جلسه شورای علمی پوهنتون هرات برگزار شد.

با حضور شیخ الحدیث ابوالحکمت مفتی عبدالغفار رئیس پوهنتون هرات، معاونان پوهنتون، رؤسای پوهنحی‌ها و سایر اعضا، جلسه شورای علمی برگزار شد.
در این جلسه شیخ الحدیث ابوالحکمت مفتی عبدالغفار. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۰:۵۳
Background image

حفاظت طبیعت و محیط زیست

عنوان ورکشاپی یک روزه‌یی بود که امروز به ابتکار آمریت انسجام خدمات محصلان و با همکاری آمر فارم زراعتی پوهنتون برای محصلان پوهنتون هرات برگزار شد.
این ورکشاپ با حضور شیخ الحدیث ابوالحکمت. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۰:۵۱
Background image

جلسه کمیتۀ نشراتی پوهنتون هرات برگزار شد.

جلسه کمیتۀ نشراتی آمریت ارتباطات وآگاهی عامه پوهنتون هرات با حضور شیخ الحدیث ابوالحکمت مفتی عبدالغفار رئیس پوهنتون هرات و اعضای این کمیته، در دفتر ریاست پوهنتون برگزار شد.
شیخ الحدیث. . .

BACK TO NEWS