کنفرانس علمی تأثیرات محیط زیستی سرمایه گذاری در بخش زراعت

hu_admin
پنجشنبه ۱۳۹۹/۵/۲۳ - ۸:۵۶
""

کنفرانس علمی تأثیرات محیط زیستی سرمایه گذاری در بخش زراعت توسط پوهنحی زراعت پوهنتون هرات و همکاری دفتر FAO با حضور هیئت رهبری پوهنتون هرات، نماینده دفترFAO، مسئولان ارگانهای دولتی و بین المللی، مسئولان ریاست زراعت، استادان و محصلان در سالون کنفرانسهای پوهنحی زراعت پوهنتون هرات برگزار شد.
هدف از برگزاری این کنفرانس بررسی نقش سرمایه گذاری¬های زراعتی بالای محیط زیست عنوان گردید.
پوهندوی دکتور محمد داوود منیر معاون امور محصلان پوهنتون هرات توجه به محیط زیست را مهم خوانده و حفاظت از آن را وظیفه تک تک افراد جامعه دانست. وی افزود: از آنجا که توجه به محیط زیست در محراق توجه تمام کشورهای جهان قرار دارد، افغانستان نیز باید با برگزاری کنفرانسها و سمینارهای علمی پیرامون این موضوع به اطلاع رسانی و اهمیت آن گامهای عملی را بردارد.
در ادامه سرپرست ریاست زراعت هرات مشکلات و چالشهای محیط زیستی را برشمرده گفت: سرمایه گذاری در بخش زراعت امری ضروری بوده که باید به جنبه های مختلف آن توجه گردد.
همچنان در این کنفرانس در مورد نقش محیط زیستی سرمایه گذاری در بخش زراعت و مشکلاتی که در این بخش وجود دارد توسط پوهاند عبدالرحیم امید و پوهندوی محمد نظیم سکندری معلومات ارائه گردید.
در پایان به سؤالات اشتراک کنندگان پاسخ ارائه گردید و پیشنهادهای ایشان مورد توجه قرار گرفت

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۱:۲
Background image

جلسه شورای علمی پوهنتون هرات برگزار شد.

با حضور شیخ الحدیث ابوالحکمت مفتی عبدالغفار رئیس پوهنتون هرات، معاونان پوهنتون، رؤسای پوهنحی‌ها و سایر اعضا، جلسه شورای علمی برگزار شد.
در این جلسه شیخ الحدیث ابوالحکمت مفتی عبدالغفار. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۰:۵۳
Background image

حفاظت طبیعت و محیط زیست

عنوان ورکشاپی یک روزه‌یی بود که امروز به ابتکار آمریت انسجام خدمات محصلان و با همکاری آمر فارم زراعتی پوهنتون برای محصلان پوهنتون هرات برگزار شد.
این ورکشاپ با حضور شیخ الحدیث ابوالحکمت. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۰:۵۱
Background image

جلسه کمیتۀ نشراتی پوهنتون هرات برگزار شد.

جلسه کمیتۀ نشراتی آمریت ارتباطات وآگاهی عامه پوهنتون هرات با حضور شیخ الحدیث ابوالحکمت مفتی عبدالغفار رئیس پوهنتون هرات و اعضای این کمیته، در دفتر ریاست پوهنتون برگزار شد.
شیخ الحدیث. . .

BACK TO NEWS