رونمائی از نتایج تحقیقات محصلان دیپارتمنت توسعه زراعتی پوهنحی زراعت

hu_admin
چهارشنبه ۱۳۹۹/۵/۲۲ - ۱۳:۴۹
""

پوهنحئی زراعت پوهنتون هرات از نتایج تحقیقات محصلان دیپارتمنت توسعه و اقتصاد زراعتی به گونۀ پوستر و نخستین سالنامه علمی-تحقیقی محصلان این پوهنحی طی محفلی که در سالن کنفرانسهای پوهنحی زراعت برگزار شد رونمایی کرد.
ابتدا پوهندوی دکتور عبدالستار فاضلی رئیس پوهنحئی زراعت ضمن خوش آمدگویی به مهمانان، پیرامون این مراسم صحبت کرده گفت: این تحقیقات توسط محصلان از قریه ها و قصبات جمع آوری گردیده که برای اولین بار به صورت پوستر به نمایش گذاشته میشود.
در ادامه پوهندوی دکتور عبدالله فایز رئیس پوهنتون هرات ضمن اظهار خرسندی از انجام تحقیقات علمی توسط محصلان، یافته های ایشان را در بلند بردن کیفیت محصولات زراعتی و اقتصادی مهم خوانده؛ رونمایی از اولین سالنامۀ علمیتحقیقی محصلان این پوهنحی را نیز تبریک گفت.
رئیس پوهنتون هرات گفت: در سالهای اخیر محصلان پوهنتون هرات توانسته اند در رقابت های ملی و بین المللی، ستاژقضایی، برنامه های محاکم تمثیلی و هالت پرایز نتایج خوبی را کسب نمایند که این نشاندهندۀ ظرفیت¬های علمی محصلان این نهاد اکادمیک است.
سپس محمد رفیق شهیر رئیس شورای متخصصان نیز به محصلان پوهنحی زراعت پوهنتون هرات تبریک گفته و دستآوردهای پوهنتون هرات را قابل ملاحظه عنوان کرد.
وی همکاری های پوهنتون هرات با دیگر سکتورها را در پیشرفت و انکشاف جامعه مهم دانست.
پوهنیار شفیقه مولویزاده آمر دیپارتمنت توسعه و اقتصاد زراعتی پوهنحی زراعت نیز در مورد ارائه پوسترها و اولین سالنامۀ محصلان این پوهنحی به حاضرین معلومات داده؛ و در اخیر از اولین سالنامۀ محصلان پوهنحی زراعت با حضور مهمانان رونمایی گردید

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۹ - ۱۰:۲۸
Background image

آمران تدارکات، مالی، آمر و مدیرعمومی تکنالوژی معلوماتی پوهنتون هرات معرفی شدند.

امروز طی مراسم‌های جداگانه نثاراحمد قاسمی به حیث آمر تهیه و تدارکات و خدمات پوهنتون، صدام سعیدی به حیث آمر مالی و حسابی، سید معروف سادات به حیث آمر تکنالوژی معلوماتی و محمد همایون محمدی. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۷ - ۱۵:۱۰
Background image

ورکشاپ آموزشی مقدمه¬ای بر تحقیق و نحوه تدوین پروپوزل تحقیقی

مریت انکشاف مسلکی پوهنتون هرات ورکشاپ آموزشی سه روزۀ مقدمه¬ای بر تحقیق و نحوه تدوین پروپوزل تحقیقی که از سلسله ورکشاپ¬های بخش روش تحقیق است را برای 16 تن از استادان پوهنحی‌های مختلف. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۷ - ۱۵:۵
Background image

جلسه معاونیت مالی و اداری پوهنتون

با حضور ملا انعام الله انعام معاون مالی و اداری پوهنتون، آمران و مدیران عمومی اداری پوهنتون جلسه معاونیت مالی و اداری برگزار شد.
ابتدا معاون مالی و اداری پوهنتون ضمن خوش آمدگویی و. . .

BACK TO NEWS