جلسۀ هیأت رهبری پوهنتون هرات برگزار شد

hu_admin
چهارشنبه ۱۴۰۲/۲/۲۷ - ۱۰:۱۹
.

جلسۀ هیأت رهبری پوهنتون هرات با حضور پوهندوی مولوی عبدالعزیز نعمانی رئیس پوهنتون، منت‌الله آخندزاده معاون مالی و اداری پوهنتون، پوهنمل رحیم بخش فقیریار سرپرست معاونیت علمی، رؤسای پوهنحی‌ها و استادن در دفتر ریاست پوهنتون برگزار شد.
ابتدا پوهندوی عبدالعزیز نعمانی رئیس پوهنتون وضعیت بخش‌های اداری و علمی پوهنتون هرات را مثبت ارزیابی کرده گفت: خوشبختانه امسال در کنار برنامه‌های ماستری پوهنحی های ادبیات و اقتصاد، شاهد آغاز برنامۀ ماستری درپوهنحی زراعت پوهنتون هرات نیز هستیم که این نشاندهندۀ ظرفیت‌های بالای کادر علمی دراین پوهنحی ‌است و طرفی نیز نشاندهندۀ توجه و عزم ا.ا.ا صدر ارتقاء سطح کیفیت دانش در کشور بوده و جای دارد تا از وزارت تحصیلات عالی نیز تشکر و قدردانی نماییم.
رئیس پوهنتون هرات افزود: در پلان استراتیژیک این نهاد علمی ایجاد برنامه‌های دکتورا نیز گنجانیده شده و میطلبد که استادان پوهنتون در این خصوص نیز با هیأت رهبری از طریق مشوره‌های تخنیکی، همکاری‌های نزدیک داشته باشند.
پوهندوی مولوی عبدالعزیز نعمانی رئیس پوهنتون رهنمایی ها و هدایت لازم در خصوص بهبود وضعیت درسی، کنترول حاضری، تطبیق دقیق مفردات درسی و اجرای حکم وزارت تحصیلات عالی در قسمت یکجا نمودن حاضری‌های تمام منسوبین پوهنتون و پیشبرد کار حاضری الکترونیک ری،صحبت‌های همه جانبه نموده و بر عیار نمودن صورت و سیرت خود مطابق سنت، تأکید ورزید.
 تمام کتاب‌های حاضری به آمریت منابع بشری انتقال داده خواهد شد.در ادامه اعضای جلسه نیز به طرح نظرها و پیشنهادهای شان پیرامون موضوعات آجندا پرداختند و تصامیم لازم اتخاذ شد.
آمریت ارتباطات وآگاهی عامه پوهنتون هرات
25 شوال ١٤٤٤ – 26 ثور 1402

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۹ - ۱۰:۲۸
Background image

آمران تدارکات، مالی، آمر و مدیرعمومی تکنالوژی معلوماتی پوهنتون هرات معرفی شدند.

امروز طی مراسم‌های جداگانه نثاراحمد قاسمی به حیث آمر تهیه و تدارکات و خدمات پوهنتون، صدام سعیدی به حیث آمر مالی و حسابی، سید معروف سادات به حیث آمر تکنالوژی معلوماتی و محمد همایون محمدی. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۷ - ۱۵:۱۰
Background image

ورکشاپ آموزشی مقدمه¬ای بر تحقیق و نحوه تدوین پروپوزل تحقیقی

مریت انکشاف مسلکی پوهنتون هرات ورکشاپ آموزشی سه روزۀ مقدمه¬ای بر تحقیق و نحوه تدوین پروپوزل تحقیقی که از سلسله ورکشاپ¬های بخش روش تحقیق است را برای 16 تن از استادان پوهنحی‌های مختلف. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۷ - ۱۵:۵
Background image

جلسه معاونیت مالی و اداری پوهنتون

با حضور ملا انعام الله انعام معاون مالی و اداری پوهنتون، آمران و مدیران عمومی اداری پوهنتون جلسه معاونیت مالی و اداری برگزار شد.
ابتدا معاون مالی و اداری پوهنتون ضمن خوش آمدگویی و. . .

BACK TO NEWS