ابراز تسلیت و غم شریکی با خانواده مرحوم الحاج پوهنمل رحمت الله حسنی

nta_new_user
شنبه ۱۴۰۲/۱۱/۲۱ - ۱۴:۱۲
img

شیخ الحدیث ابوالحکمت مفتی عبدالغفار رئیس پوهنتون هرات، ملا انعام الله انعام معاون مالی و اداری پوهنتون، محمد ناصر مستنیر آمر ارتباطات و آگاهی عامه پوهنتون و سایر همراهان همراه با خانواده، اقوام و دوستان مرحوم الحاج پوهنمل رحمت الله حسنی رئیس فقید پوهنحی حقوق وعلوم سیاسی پوهنتون هرات در قریۀ آبایی شان واقع ولسوالی کرخ دیدار نمودند.
در این دیدار شیخ الحدیث ابوالحکمت مفتی عبدالغفار رئیس پوهنتون هرات ضمن اتحاف دعا به روح مرحوم استاد حسنی و ابراز تسلیت و غم‌شریکی با خانواده معززشان، از دست دادن استاد گران مایه را ضایعۀ بزرگ برای پوهنتون هرات و جامعه علمی هرات عنوان نموده و خانواده، اقوام و دوستان ایشان را به صبر در برابر ارادۀ حق تعالی توصیه کرد.
ملاانعام الله انعام معاون مالی و اداری پوهنتون هرات نیز ضمن اظهار غم‌شریکی، استاد مرحوم را یکی از کادرهای ورزیده و پرافتخار پوهنتون هرات دانست و نبود ایشان را ضایعۀ جبران ناپذیر عنوان کرد.
همچنان هیأت رهبری پوهنتون هرات با مولانا عتیق الله کروخی خطیب مسجد جامع شهید شیخ الاسلام کروخی نیز دیدار نمودند و برای روح مولانا نجیب الله کروخی که یکی از علمای ورزیده هرات به شمار میرفت اتحاف دعا نمودند.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۳ - ۹:۵۴
Background image

مراسم تقدیر از کارمندان اداری و محصلان ممتاز پوهنحی اداره و پالیسی عامه

کمیتۀ فرهنگی پوهنحی اداره و پالیسی عامه به منظور تقدیر از کارمندان اداری و محصلان ممتاز این پوهنحی مراسمی را با حضور شیخ الحدیث ابوالحکمت مفتی عبدالغفار رئیس پوهنتون هرات، ملا انعام. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۳ - ۹:۵۲
Background image

جلسه معاونیت مالی و اداری برگزار شد.

با حضور ملا انعام الله انعام معاون مالی و اداری پوهنتون، آمران و مدیران بخش‌های اداری جلسه این معاونیت آغاز گردید.
ابتدا ملاانعام الله انعام ضمن خیرمقدم به اعضای جلسه، در مورد مسائل. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۳ - ۹:۵۱
Background image

گرامیداشت از روز‌جهانی روانشناسی

به مناسبت روز جهانی روانشناسی دیپارتمنت‌های روانشناسی و‌ مشاورۀ  پوهنحی تعلیم و‌تربیه طی محفلی از این روز تجلیل به عمل آوردند.
مراسم با تلاوت آیاتی از کلام الهی آغاز شد و سپس پوهنوال. . .

BACK TO NEWS