جلسۀ هیأت رهبری پوهنتون هرات برگزار شد

hu_admin
چهارشنبه ۱۴۰۲/۲/۲۷ - ۱۰:۱۹
.

جلسۀ هیأت رهبری پوهنتون هرات با حضور پوهندوی مولوی عبدالعزیز نعمانی رئیس پوهنتون، منت‌الله آخندزاده معاون مالی و اداری پوهنتون، پوهنمل رحیم بخش فقیریار سرپرست معاونیت علمی، رؤسای پوهنحی‌ها و استادن در دفتر ریاست پوهنتون برگزار شد.
ابتدا پوهندوی عبدالعزیز نعمانی رئیس پوهنتون وضعیت بخش‌های اداری و علمی پوهنتون هرات را مثبت ارزیابی کرده گفت: خوشبختانه امسال در کنار برنامه‌های ماستری پوهنحی های ادبیات و اقتصاد، شاهد آغاز برنامۀ ماستری درپوهنحی زراعت پوهنتون هرات نیز هستیم که این نشاندهندۀ ظرفیت‌های بالای کادر علمی دراین پوهنحی ‌است و طرفی نیز نشاندهندۀ توجه و عزم ا.ا.ا صدر ارتقاء سطح کیفیت دانش در کشور بوده و جای دارد تا از وزارت تحصیلات عالی نیز تشکر و قدردانی نماییم.
رئیس پوهنتون هرات افزود: در پلان استراتیژیک این نهاد علمی ایجاد برنامه‌های دکتورا نیز گنجانیده شده و میطلبد که استادان پوهنتون در این خصوص نیز با هیأت رهبری از طریق مشوره‌های تخنیکی، همکاری‌های نزدیک داشته باشند.
پوهندوی مولوی عبدالعزیز نعمانی رئیس پوهنتون رهنمایی ها و هدایت لازم در خصوص بهبود وضعیت درسی، کنترول حاضری، تطبیق دقیق مفردات درسی و اجرای حکم وزارت تحصیلات عالی در قسمت یکجا نمودن حاضری‌های تمام منسوبین پوهنتون و پیشبرد کار حاضری الکترونیک ری،صحبت‌های همه جانبه نموده و بر عیار نمودن صورت و سیرت خود مطابق سنت، تأکید ورزید.
 تمام کتاب‌های حاضری به آمریت منابع بشری انتقال داده خواهد شد.در ادامه اعضای جلسه نیز به طرح نظرها و پیشنهادهای شان پیرامون موضوعات آجندا پرداختند و تصامیم لازم اتخاذ شد.
آمریت ارتباطات وآگاهی عامه پوهنتون هرات
25 شوال ١٤٤٤ – 26 ثور 1402

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۶/۱۷ - ۸:۵۴
Background image

ختم دورۀ تئوری محصلان پوهنحی ستوماتولوژی پوهنتون هرات

به مناسبت پایان دورۀ تئوری 47 تن از محصلان پوهنحی ستوماتولوژی پوهنتون هرات، کمیتۀ فرهنگی این پوهنحی، محفلی را به همین مناسبت با حضور شیخ الحدیث ابوالحکمت مفتی عبدالغفار رئیس پوهنتون. . .

شنبه ۱۴۰۳/۶/۱۷ - ۸:۵۱
Background image

کنفرانس علمی-تحقیقی واکاوی چالش‌ها و شناخت راه حل های فراروی تحقیقات علمی

معاونیت تحقیقات و مجله علمی پوهنتون هرات به هدف برجسته سازی اهمیت تحقیقات در پوهنتون ها کنفرانس علمی- تحقیقی واکاوی چالش ها و شناخت راه حل های فراروی تحقیقات علمی را برای استادان. . .

شنبه ۱۴۰۳/۶/۱۷ - ۸:۴۸
Background image

سمینار علمی یک روزۀ (چگونگی حفاظت از دندان ها) برگزار شد.

آمریت انسجام خدمات محصلان پوهنتون هرات با همکاری پوهنحی طب دندان پوهنتون سمینار علمی یک روزۀ چگونگی حفاظت از دندان ها را برای محصلان این نهاد علمی برگزار کرد.
سمینار با تلاوت آیاتی از. . .

BACK TO NEWS