اعلان مزایده پارکینگ وسایط محصلین پوهنتون هرات .

nta_new_user
img

Publish Date

Closing Date

ریاست پوهنتون هرات در نظر دارد تا پارکینگ وسایط محصلین، ساحه مربوطه این اداره را برای محترم عبدالقدیر ولد محمد شریف به بهای 38750– سی و هشت هزار و هفتصد و پنجاه  افغانی به طور ماهوار به کرایه بسپارد   
اشخاص ویا شرکت های که خوا هان اخذ کرایه به قیمت زیاتر از مبلغ متذکره را داشته  باشند میتوانند  درخواستی های خویش را از تاریخ  نشر اعلان الی مدت 7 یوم  به مدیریت عمومی تهیه و تدارکات منزل دوم تعمیر ریاست پوهنتون ارائه نموده و در پروسه مزایده اشتراک نمایند.

More tenders

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۵ - ۱۰:۴۷
Background image

قرارداد تیل دیزل و پطرول مواد سوخت وسایط داخل تشکیل ریاست پوهنتون هرات

ریاست پوهنتون هرات از تمام داوطلبان واجد شرایط دعوت می نماید تا در پروسه های داوطلبی باز داخلی تیل دیزل و پطرول مواد سوخت وسایط داخل تشکیل ریاست پوهنتون بابت سال 1403  اشتراک نموده و . . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۵ - ۱۰:۴۴
Background image

اعلان مزایده پارکینگ وسایط محصلین پوهنتون هرات .

ریاست پوهنتون هرات در نظر دارد تا پارکینگ وسایط محصلین، ساحه مربوطه این اداره را برای محترم عبدالقدیر ولد محمد شریف به بهای 38750– سی و هشت هزار و هفتصد و پنجاه  افغانی به طور ماهوار به . . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۵ - ۱۰:۳۹
Background image

اعلان پروسه داوطلبی پارکینگ وسایط ساحه انکشافی پوهنحی طب مربوط پوهنتون هرات

ریاست پوهنتون هرات در نظر دارد تا قسمت مقابل باغ شمیران ملکیت خویش را جهت خدمات به متقاضیان پاسپورت بطور موقت به مقصد پارکینگ از طریق داوطلبی آزاد ( مزایده ) به کرایه ماهوار به سپارد.
ا . . .

Back to tenders