کسب مقام اول توسط ریاست پوهنتون هرات در رقابت های طرح شهروند خوب

hu_admin
چهارشنبه ۱۳۹۹/۹/۱۲ - ۱۱:۴۸
""

شهروند و شهرنشین خوب» طرح پوهنتون هرات است که از میان 8 طرح ارائه شده از پوهنتون‌های دولتی و خصوصی ولایات زون غرب، عنوان بهترین طرح را از آن خود نموده است.

این طرح در برنامۀ رقابتی«تقویت فرهنگ شهرنشینی در افغانستان» از طرف ادارۀ ارگان‌های محل راه اندازی گردیده است که هدف آن انتخاب بهترین طرح از نهادهای تحصیلات عالی دولتی و خصوصی برای تقویت فرهنگ شهرنشینی در افغانستان است.

طرح مذکور توسط پوهندوی دکتور احمد غنی خسروی رئیس پوهنځی ادبیات و علوم بشری پوهنتون که شامل اهداف شهروندی و شهرنشینی، چالش‌های شهرنشینی و ارایۀ راه کارها می‌باشد، تهیه، ترتیب و ارائه گردیده است که بعد از غور و بررسی توسط هیئت ژوری، عنوان بهترین طرح را از آن خود کرد.

همچنان در مراسمی که به همین منظور امروز در هوتل ارگ با حضور رئیس عمومی حکومتداری شهری، معاون مقام ولایت هرات، هیئت رهبری پوهنتون هرات، رؤسای ادرات دولتی، اعضای جامعه مدنی و دیگر اشتراک کنندگان برگزار گردید از دکتور احمدغنی خسروی تقدیر و تشکر به عمل آمد

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۹ - ۱۰:۲۸
Background image

آمران تدارکات، مالی، آمر و مدیرعمومی تکنالوژی معلوماتی پوهنتون هرات معرفی شدند.

امروز طی مراسم‌های جداگانه نثاراحمد قاسمی به حیث آمر تهیه و تدارکات و خدمات پوهنتون، صدام سعیدی به حیث آمر مالی و حسابی، سید معروف سادات به حیث آمر تکنالوژی معلوماتی و محمد همایون محمدی. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۷ - ۱۵:۱۰
Background image

ورکشاپ آموزشی مقدمه¬ای بر تحقیق و نحوه تدوین پروپوزل تحقیقی

مریت انکشاف مسلکی پوهنتون هرات ورکشاپ آموزشی سه روزۀ مقدمه¬ای بر تحقیق و نحوه تدوین پروپوزل تحقیقی که از سلسله ورکشاپ¬های بخش روش تحقیق است را برای 16 تن از استادان پوهنحی‌های مختلف. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۷ - ۱۵:۵
Background image

جلسه معاونیت مالی و اداری پوهنتون

با حضور ملا انعام الله انعام معاون مالی و اداری پوهنتون، آمران و مدیران عمومی اداری پوهنتون جلسه معاونیت مالی و اداری برگزار شد.
ابتدا معاون مالی و اداری پوهنتون ضمن خوش آمدگویی و. . .

BACK TO NEWS