نشست رئیس پوهنتون هرات با هیأت اعزامی کانکور برنامه های ماستری

hu_admin
پنجشنبه ۱۴۰۲/۲/۲۱ - ۸:۵۵
:

پوهندوی مولوی عبدالعزیز نعمانی رئیس پوهنتون هرات امروز با پوهنمل محمد طاهر خپلواک رئیس هیأت اعزامی کانکور برنامه‌های ماستری پوهنتون هرات  در حالی‌که پوهنمل رحیم بخش فقیریار سرپرست معاونیت علمی پوهنتون نیز حضور داشت دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار پیرامون پروسۀ بایمتریک و برگزاری هرچه بهتر امتحان کانکور برنامه‌های ماستری پوهنحی‌های ادبیات و علوم بشری، اقتصاد و زراعت پوهنتون هرات بحث و گتفگو صورت گرفت.
آقای نعمانی ضمن خوش آمدگویی به مهمانان، از آمادگی کامل پوهنتون هرات برای برگزاری امتحان کانکور صحبت نموده و از هیأت کانکور خواست تا با جدیت و شفافیت این پروسه را پیش ببرند.
رئیس هیأت اعزامی کانکور نیز از فراهم آوری تسهیلات لازم برای هیأت ممتحن اظهار قدردانی نموده، اطمینان داد این پروسه به طور کاملاً شفاف برگزار خواهد شد.
قرار است، پنجشنبه 21 ثور از 7 صبح الی 4 عصر پروسۀ بایمتریک متقاضیان برنامه‌های ماستری پوهنتون هرات انجام شود و امتحان کانکور روز جمعه 22 ثور 1402 در پوهنتون هرات برگزار گردد.
آمریت ارتباطات و آگاهی عامه پوهنتون هرات
19 شوال 1444 – 20 ثور 1402

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۹ - ۱۰:۲۸
Background image

آمران تدارکات، مالی، آمر و مدیرعمومی تکنالوژی معلوماتی پوهنتون هرات معرفی شدند.

امروز طی مراسم‌های جداگانه نثاراحمد قاسمی به حیث آمر تهیه و تدارکات و خدمات پوهنتون، صدام سعیدی به حیث آمر مالی و حسابی، سید معروف سادات به حیث آمر تکنالوژی معلوماتی و محمد همایون محمدی. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۷ - ۱۵:۱۰
Background image

ورکشاپ آموزشی مقدمه¬ای بر تحقیق و نحوه تدوین پروپوزل تحقیقی

مریت انکشاف مسلکی پوهنتون هرات ورکشاپ آموزشی سه روزۀ مقدمه¬ای بر تحقیق و نحوه تدوین پروپوزل تحقیقی که از سلسله ورکشاپ¬های بخش روش تحقیق است را برای 16 تن از استادان پوهنحی‌های مختلف. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۷ - ۱۵:۵
Background image

جلسه معاونیت مالی و اداری پوهنتون

با حضور ملا انعام الله انعام معاون مالی و اداری پوهنتون، آمران و مدیران عمومی اداری پوهنتون جلسه معاونیت مالی و اداری برگزار شد.
ابتدا معاون مالی و اداری پوهنتون ضمن خوش آمدگویی و. . .

BACK TO NEWS