محفل ختم 10 دورۀ قرآن عظیم‌الشأن

nta_new_user
دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۰ - ۹:۵۸
img

محفل ختم 10 دورۀ قرآن عظیم‌الشأن امروز توسط کمیتۀ فرهنگی و خدمات محصلان پوهنځی حقوق و علوم سیاسی با حضور استادان، مهمانان و محصلان پوهنځی در سالن کنفرانس های این پوهنځی برگزار شد.
مراسم با تلاوت آیاتی از کلام الهی توسط قاری مجتبی یکتن از محصلان آغاز شد.
سپس عبدالمجید کریمی استاد ثقافت اسلامی و عضو کمیتۀ فرهنگی و خدمات محصلان پوهنځی، ضمن خوش آمدگویی به استادان و محصلان، هدف از برگزاری این محفل را تجلیل از دهه اخیر ماه مبارک رمضان و ختم 10 دوره قرآن کریم توسط اساتید و محصلان پوهنځی بیان کرد.
وی همچنان در مورد فضایل ماه مبارک رمضان، اهمیت توجه به آن و به خصوص فضایل دهه اخیر ماه مبارک رمضان، فضایل قرائت قرآن کریم صحبت‌های همه جانبه نموده و گفت: به منظور خوشنودی و شادی روح مرحوم رحمت الله حسنی رئیس فقید پوهنحی حقوق وعلوم سیاسی این ختم از طرف استادان و محصلان برنامه ریزی شد که طی آن 10 قرآن عظیم الشأن قرائت و ختم گردید.
 سپس کلیپ کوتاهی که توسط کمیته فرهنگی و خدمات محصلان پوهنځی در مورد فضایل و برکات ماه پر فیض و پر برکت رمضان تهیه شده بود، پخش گردید.
 در ادامه تحایفی که از طرف کمیته خدمات محصلان پوهنځی حقوق و علوم سیاسی برای کارمندان خدماتی پوهنځی منحیث تحفهٔ عیدی تهیه شده بود برای شان اهداء گردید. 
محفل با دعائیه‌یی ختم گردید.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۳ - ۹:۵۴
Background image

مراسم تقدیر از کارمندان اداری و محصلان ممتاز پوهنحی اداره و پالیسی عامه

کمیتۀ فرهنگی پوهنحی اداره و پالیسی عامه به منظور تقدیر از کارمندان اداری و محصلان ممتاز این پوهنحی مراسمی را با حضور شیخ الحدیث ابوالحکمت مفتی عبدالغفار رئیس پوهنتون هرات، ملا انعام. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۳ - ۹:۵۲
Background image

جلسه معاونیت مالی و اداری برگزار شد.

با حضور ملا انعام الله انعام معاون مالی و اداری پوهنتون، آمران و مدیران بخش‌های اداری جلسه این معاونیت آغاز گردید.
ابتدا ملاانعام الله انعام ضمن خیرمقدم به اعضای جلسه، در مورد مسائل. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۳ - ۹:۵۱
Background image

گرامیداشت از روز‌جهانی روانشناسی

به مناسبت روز جهانی روانشناسی دیپارتمنت‌های روانشناسی و‌ مشاورۀ  پوهنحی تعلیم و‌تربیه طی محفلی از این روز تجلیل به عمل آوردند.
مراسم با تلاوت آیاتی از کلام الهی آغاز شد و سپس پوهنوال. . .

BACK TO NEWS