محفل ارائه نتایج تحقیقات ساحوی محصلان دیپارتمنت توسعه و اقتصاد زراعتی پوهنتون برگزار شد.

nta_new_user
چهارشنبه ۱۴۰۳/۸/۲ - ۱۰:۲
img

با حضور شیخ الحدیث ابوالحکمت مفتی عبدالغفار رئیس پوهنتون هرات، قاری محمد بشیر مجاهد معاون مالی و اداری پوهنتون، پوهاند دکتور عزیزالرحمن نیازی معاون تحقیقات و مجله علمی، پوهندوی غلام حضرت حساس معاون امور محصلان، پوهاند دکتور عبدالستار فاضلی رئیس پوهنځی زراعت، نظام الدین ملکی آمر انسجام خدمات محصلان، رؤسای پوهنځی ها، استادان و محصلان مراسم ارائه نتایج تحقیقات ساحوی محصلان دیپارتمنت توسعه و اقتصاد زراعتی در سالون این  پوهنځی برگزار شد.
مراسم با تلاوت آیاتی از کلام الهی آغاز شد و سپس پوهاند دکتور عبدالستار فاضلی رئیس پوهنځی زراعت ضمن خوش آمدگویی به مهمانان، به ارائه معلومات در مورد پوستر پریزینتیشن پرداخت.
سپس شیخ الحدیث ابوالحکمت مفتی عبدالغفار رئیس پوهنتون هرات ضمن تشکر و قدردانی از معاونیت تحقیقات و مجله علمی و محصلان پوهنځی زراعت، بر اهمیت فراگیری علم برای پیشرفت جامعه صحبت کرده گفت: "تعاون، همکاری و انجام تحقیقات برای دستیآبی به اهداف نهادهای علمی ضروری و مهم است زیرا از این طریق است که جوامع رو به رشد و انکشاف گام برمی‌دارند.
رئیس پوهنتون هرات ارائه نتایج تحقیقات محصلان را دستآوردی بزرگ دانست و افزود که اشتراک این نتایج با جامعه و بخش‌های اقتصادی می‌تواند تأثیرات مثبتی بر توسعه اقتصادی داشته باشد.
سپس پوهاند دکتور عزیزالرحمن نیازی معاون تحقیقات و مجلۀ علمی پوهنتون هرات نیز به ارائه معلومات در مورد تحقیقات ساحوی محصلان پوهنځی زراعت پرداخت، و از استادان و محصلان دیپارتمنت توسعه و اقتصاد زراعتی دعوت نمود تا نتایج تحقیقات ساحوی خود را در قالب مقالات علمی در مجلات و ژورنال‌های معتبر پوهنتون هرات به نشر برسانند. پوهاند نیازی همچنان از گرفتن ISSN برای مجلات پوهنتون هرات و DOI برای مقالاتی که در مجلات پوهنتون هرات به نشر می‌رسند خبر داد.
در ادامه، ثابت سنگی به نمایندگی از محصلان در این مراسم صحبت کرده و از حمایت‌های علمی و عملی استادان قدردانی نموده و خواستار ادامه این برنامه های علمی گردید.
بعداً پوهندوی غلام حضرت حساس معاون امور محصلان پوهنتون هرات، به جمع‌بندی محفل پرداخته و با تقدیر از تلاش‌های استادان و محصلان در انجام این تحقیقات، بیان داشت که این دستآوردها نشان‌دهنده ظرفیت بالای علمی محصلان است.
سپس تصدیق‌نامه هایی که ترتیب گردیده بود به اشتراک کنندگان اهداء گردید.
در ادامۀ محفل پوسترهای تحقیقاتی محصلان  دیپارتمنت توسعه و اقتصاد زراعتی به حاضرین ارائه گردید. قابل ذکر است که نمایشگاه ارائۀ پوسترهای تحقیقاتی محصلان تا روز پنجشنبه این هفته برای بازدید کنندگان باز است.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۸/۲ - ۱۰:۳
Background image

جلسه شورای علمی پوهنتون هرات برگزار شد.

جلسه شورای علمی پوهنتون با حضور شیخ الحدیث ابوالحکمت مفتی عبدالغفار رئیس پوهنتون، معاونان، رؤسا و استادان در اتاق جلسات معاونیت تحقیقات و مجله علمی برگزار شد.
ابتدا شیخ الحدیث ابوالحکمت. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۸/۲ - ۱۰:۲
Background image

محفل ارائه نتایج تحقیقات ساحوی محصلان دیپارتمنت توسعه و اقتصاد زراعتی پوهنتون برگزار شد.

با حضور شیخ الحدیث ابوالحکمت مفتی عبدالغفار رئیس پوهنتون هرات، قاری محمد بشیر مجاهد معاون مالی و اداری پوهنتون، پوهاند دکتور عزیزالرحمن نیازی معاون تحقیقات و مجله علمی، پوهندوی غلام. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۸/۲ - ۱۰:۱
Background image

بازدید از شهرک صنعتی هرات

شیخ الحدیث ابوالحکمت مفتی عبدالغفار رئیس پوهنتون هرات، قاری محمد بشیر مجاهد معاون مالی و اداری پوهنتون، پوهنوال محمد زبیرعزیزی رئیس پوهنځی ساینس، پوهاند دکتورعبدالستارفاضلی رئیس پوهنځی. . .

BACK TO NEWS