سیر علمی محصلان دیپارتمنت تاریخ پوهنحی علوم اجتماعی پوهنتون هرات

nta_new_user
سه‌شنبه ۱۴۰۳/۴/۱۹ - ۱۹:۱۲
img

کمیتۀ فرهنگی پوهنحی علوم اجتماعی پوهنتون هرات به منظور آشنایی و کسب تجارب بیشتر؛ محصلان این پوهنحی را طی سیر علمی جهت بازدید از ساحات و اماکن تاریخی از جمله مسجد جامع بزرگ هرات، مصلی و مناره های هرات، قلعه اختیارالدین، منظر جهاد و گازرگاه دیدن به عمل آوردند.
در این سیر علمی پوهنیار قیس اکبری استاد و پوهنیار محمد اکبری استادان دیپارتنمت تاریخ این پوهنحی راهنمایی‌ها و معلوماتی را پیرامون ساحات تاریخی هرات به محصلان ارائه نمودند.
به گفتۀ یکتن از استادان راهنمای این پوهنحی، بازدید و مشاهده عملی از ساحات و اماکن تاریخی یکی از مؤثرترین روش‌های اندوختن علم و کسب دانش به صورت تجربی توسط محصلان می‌باشد به این معنی که دروس تئوری به صورت عملی مشاهده  می‌گردد. 
این برنامه که برای اولین بار در سال جاری برای محصلان مذکور ترتیب و هماهنگ شده بود، از طرف محصلان مورد استقبال قرار گرفته و محصلان خواهان راه اندازی چنین برنامه‌ها در سال‌های بعدی و برای عموم محصلان  شدند.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۸/۲ - ۱۰:۳
Background image

جلسه شورای علمی پوهنتون هرات برگزار شد.

جلسه شورای علمی پوهنتون با حضور شیخ الحدیث ابوالحکمت مفتی عبدالغفار رئیس پوهنتون، معاونان، رؤسا و استادان در اتاق جلسات معاونیت تحقیقات و مجله علمی برگزار شد.
ابتدا شیخ الحدیث ابوالحکمت. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۸/۲ - ۱۰:۲
Background image

محفل ارائه نتایج تحقیقات ساحوی محصلان دیپارتمنت توسعه و اقتصاد زراعتی پوهنتون برگزار شد.

با حضور شیخ الحدیث ابوالحکمت مفتی عبدالغفار رئیس پوهنتون هرات، قاری محمد بشیر مجاهد معاون مالی و اداری پوهنتون، پوهاند دکتور عزیزالرحمن نیازی معاون تحقیقات و مجله علمی، پوهندوی غلام. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۸/۲ - ۱۰:۱
Background image

بازدید از شهرک صنعتی هرات

شیخ الحدیث ابوالحکمت مفتی عبدالغفار رئیس پوهنتون هرات، قاری محمد بشیر مجاهد معاون مالی و اداری پوهنتون، پوهنوال محمد زبیرعزیزی رئیس پوهنځی ساینس، پوهاند دکتورعبدالستارفاضلی رئیس پوهنځی. . .

BACK TO NEWS