دیدار رئیس پوهنتون هرات با قایم مقام معاونیت بین المللی دانشگاه آزاد

hu_admin
یکشنبه ۱۳۹۹/۷/۲۰ - ۱۰:۱۳
""

پوهنوال دکتور عبدالله فایز رئیس پوهنتون هرات امروز با دکتور عباس گنجی قائم مقام معاونیت بین المللی دانشگاه آزاد اسلامی جمهوری اسلامی ایران و هیئت همراهش دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که معاونان و تعدادی از رؤسای پوهنځی‌های پوهنتون نیز حضور داشتند در مورد هماهنگی‌های دوجانبه و تبادلات علمی-فرهنگی بحث و تبادل افکار صورت گرفت.

ابتدا دکتور فایز ضمن خوش آمدگویی به مهمانان، به ارائه معلومات در مورد پوهنتون هرات، اهداف و برنامه‌های آینده این نهاد علمی پرداخته و با تأکید بر ایجاد تفاهمنامه‌های همکاری برای بلند بردن ظرفیت‌های علمی استادان پوهنتون، انجام تحقیقات علمی و ایجاد رشته‌های جدید خواهان همکاری‌ گردید.

در ادامه پوهندوی سلطان احمد تره‌کی معاون علمی و پوهندوی دکتور محمد داوود منیر معاون امور محصلان پوهنتون نیز پیرامون انجام تحقیقات علمی و تبادل محصلین، به ارائه نظرات خویش پرداختند.

دکتور عباس گنجی نیز وعده سپرد تا با پوهنتون هرات پیرامون انجام تحقیقات علمی مشترک، بلند بردن ظرفیت‌های علمی پوهنتون هرات و کار آفرینی در ولایت هرات همکاری نمای

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۱:۲
Background image

جلسه شورای علمی پوهنتون هرات برگزار شد.

با حضور شیخ الحدیث ابوالحکمت مفتی عبدالغفار رئیس پوهنتون هرات، معاونان پوهنتون، رؤسای پوهنحی‌ها و سایر اعضا، جلسه شورای علمی برگزار شد.
در این جلسه شیخ الحدیث ابوالحکمت مفتی عبدالغفار. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۰:۵۳
Background image

حفاظت طبیعت و محیط زیست

عنوان ورکشاپی یک روزه‌یی بود که امروز به ابتکار آمریت انسجام خدمات محصلان و با همکاری آمر فارم زراعتی پوهنتون برای محصلان پوهنتون هرات برگزار شد.
این ورکشاپ با حضور شیخ الحدیث ابوالحکمت. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۰:۵۱
Background image

جلسه کمیتۀ نشراتی پوهنتون هرات برگزار شد.

جلسه کمیتۀ نشراتی آمریت ارتباطات وآگاهی عامه پوهنتون هرات با حضور شیخ الحدیث ابوالحکمت مفتی عبدالغفار رئیس پوهنتون هرات و اعضای این کمیته، در دفتر ریاست پوهنتون برگزار شد.
شیخ الحدیث. . .

BACK TO NEWS