جلسه معاونیت مالی و اداری پوهنتون

nta_new_user
دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۷ - ۱۵:۵
img

با حضور ملا انعام الله انعام معاون مالی و اداری پوهنتون، آمران و مدیران عمومی اداری پوهنتون جلسه معاونیت مالی و اداری برگزار شد.
ابتدا معاون مالی و اداری پوهنتون ضمن خوش آمدگویی و تبریکی به مناسبت عید سعید فطر به حاضرین جلسه، پیرامون موضوعات مربوط به این معاونیت صحبت نموده و از آمران بخش‌های اداری خواست تا با صداقت و پشتکار و توجه به قوانین و امور اداری را پیش ببرند.
وی همچنان در مورد اهمیت توجه به قراردادهای بهسازی و زیربنایی پوهنتون هرات نیز صحبت کرده از مسئولان بخش تهیه و تدارکات خواست تا با جدیت بیشتر موضوعات مربوط به قراردادها را پیگیری نمایند تا از سکتگی در امور اداری جلوگیری به عمل آید.
در ادامه اعضای جلسه نیز به ارائه گزارش فعالیت های‌شان پرداختند و وعده سپردند تا در امر پیشبرد امور اداری تلاش خواهند نمود.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۱:۲
Background image

جلسه شورای علمی پوهنتون هرات برگزار شد.

با حضور شیخ الحدیث ابوالحکمت مفتی عبدالغفار رئیس پوهنتون هرات، معاونان پوهنتون، رؤسای پوهنحی‌ها و سایر اعضا، جلسه شورای علمی برگزار شد.
در این جلسه شیخ الحدیث ابوالحکمت مفتی عبدالغفار. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۰:۵۳
Background image

حفاظت طبیعت و محیط زیست

عنوان ورکشاپی یک روزه‌یی بود که امروز به ابتکار آمریت انسجام خدمات محصلان و با همکاری آمر فارم زراعتی پوهنتون برای محصلان پوهنتون هرات برگزار شد.
این ورکشاپ با حضور شیخ الحدیث ابوالحکمت. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۰:۵۱
Background image

جلسه کمیتۀ نشراتی پوهنتون هرات برگزار شد.

جلسه کمیتۀ نشراتی آمریت ارتباطات وآگاهی عامه پوهنتون هرات با حضور شیخ الحدیث ابوالحکمت مفتی عبدالغفار رئیس پوهنتون هرات و اعضای این کمیته، در دفتر ریاست پوهنتون برگزار شد.
شیخ الحدیث. . .

BACK TO NEWS