از نحوۀ برگزاری امتحانات کانکور پوهنتون ها و مؤسسات تحصیلات عالی خصوصی ولایت هرات کنترول و نظارت به عمل آمد

hu_admin
پنجشنبه ۱۴۰۱/۵/۲۷ - ۱۰:۳
""

مولوی منت الله آخندزاده نمایندۀ فوق العادۀ وزارت تحصیلات عالی در هرات، معاون مالی و اداری پوهنتون و سرپرست پوهنتون هرات امروز با حضور پوهنمل رحیم بخش فقیریار آمر امور استادان و سرپرست معاونیت علمی پوهنتون روز جمعه از نحوۀ برگزاری امتحانات کانکور پوهنتون ها و مؤسسات تحصیلات عالی خصوصی ولایت هرات کنترول و نظارت به عمل آوردند.
مولوی منت الله آخندزاده در این بازدیدها فعالیت های اکادمیک نهادهای تحصیلات عالی خصوصی که همگام با نهادهای تحصیلات عالی دولتی در رشد و انکشاف جامعه نقش بارز و ارزنده را ایفا میکنند، مثبت ارزیابی نموده گفت: شرایط کنونی ایجاب می‌نماید تا مسئولان این نهادها در راستای ارائه خدمات تحصیلی با کیفیت و تطبیق قوانین و مقررات وزارت تحصیلات عالی توجه بیشتر داشته باشند و از طرف دیگر وزارت تحصیلات عالی نیز متعهد به همکاری با پوهنتون ها و مؤسسات تحصیلات عالی خصوصی بوده و فعالیت های اکادمیک این نهادها را به دیدۀ قدر مینگرد.
همچنان مسئولان نهادهای تحصیلات عالی خصوصی نیز با حمایت از برنامه های وزارت تحصیلات عالی، وعده سپردند تا در خدمات رسانی و زمینه سازی تحصیلی برای تمام اقشار جامعه از هیچ گونه سعی و تلاش دریغ نخواهند ورزید و همگام با این وزارت وجیبۀ ملی خویش را در قبال جامعه به نحوه احسن انجام خواهند داد.

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۷ - ۱۷:۶
Background image

شیخ الحدیث ابوالحکمت مفتی عبدالغفار رئیس پوهنتون هرات با هیأت اعزامی وزارت تحصیلات عالی

شیخ الحدیث ابوالحکمت مفتی عبدالغفار رئیس پوهنتون هرات با هیأت اعزامی وزارت تحصیلات عالی در حالی‌که معاونان علمی، تحقیقات و مجله علمی، اداری و امور محصلان نیز حضور داشتند به هدف بررسی. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۷ - ۱۷:۴
Background image

اولین دور مسابقات کشتی محلی (کورش)

اولین دور مسابقات کشتی محلی(کورش) به ابتکار آمریت انسجام خدمات محصلان و همکاری فدراسیون کشتی محلی ولایت هرات در سطح پوهنتون هرات با اشتراک 47 تن از محصلان پوهنحی های مختلف پوهنتون هرات. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۷ - ۱۶:۵۱
Background image

امتحان کادر علمی در پوهنتون هرات برگزار شد.

با حضور شیخ الحدیث ابوالحکمت مفتی عبدالغفار رئیس پوهنتون هرات، مولوی محمد موسی فایق معاون علمی پوهنتون، پوهنمل رحیم بخش فقیریار آمر امور استادان، هیأت ممتحن وزارت تحصیلات عالی و هیأت. . .

BACK TO NEWS