همایش علمی غیر مجازهای فضای مجازی از نگاه اسلام برگزار شد.

hu_admin
سه‌شنبه ۱۴۰۱/۷/۵ - ۱۰:۵۶
""

به ابتکار محصلان اناث پوهنحی شرعیات و علوم اسلامی و با همکاری کمیتۀ فرهنگی آن پوهنحی، همایش علمی غیرمجازهای فضای مجازی از نگاه اسلام با حضور پوهندوی عبدالعزیز نعمانی رئیس پوهنتون هرات، مولوی منت الله آخندزاده نمایندۀ فوق العادۀ وزارت تحصیلات عالی در هرات و معاون مالی و اداری پوهنتون، پوهنوال عنایت الله صدیقیار رئیس پوهنحی شرعیات و علوم اسلامی، قاری محمد ناصر مستینر آمر ارتباطات وآگاهی عامه پوهنتون، استادان و محصلان اناث در سالون کنفرانس‌های مولانا جامی پوهنحی شرعیات برگزار گردید.

همایش با تلاوت آیاتی از کلام الهی آغاز شد و سپس پوهندوی عبدالعزیز نعمانی رئیس پوهنتون هرات ضمن تشکر از برگزار کنندگان این همایش، پیرامون اهمیت استفاده از تکنالوژی صحبت کرده و آن را نیاز مبرم برای استادان و محصلان پوهنتون هرات دانست.

در ادامه پوهندوی استاد ضیا احمد فاضلی مسؤول کمیته فرهنگی پوهنحی شرعیات وعدۀ هرگونه همکاری با محصلان این پوهنحی را داد و محصلان را تشویق نمود تا در آینده چنین برنامه‌هایی را جهت ارتقاء ظرفیت علمی شان برگزار نمایند.

 

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۹ - ۱۰:۲۸
Background image

آمران تدارکات، مالی، آمر و مدیرعمومی تکنالوژی معلوماتی پوهنتون هرات معرفی شدند.

امروز طی مراسم‌های جداگانه نثاراحمد قاسمی به حیث آمر تهیه و تدارکات و خدمات پوهنتون، صدام سعیدی به حیث آمر مالی و حسابی، سید معروف سادات به حیث آمر تکنالوژی معلوماتی و محمد همایون محمدی. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۷ - ۱۵:۱۰
Background image

ورکشاپ آموزشی مقدمه¬ای بر تحقیق و نحوه تدوین پروپوزل تحقیقی

مریت انکشاف مسلکی پوهنتون هرات ورکشاپ آموزشی سه روزۀ مقدمه¬ای بر تحقیق و نحوه تدوین پروپوزل تحقیقی که از سلسله ورکشاپ¬های بخش روش تحقیق است را برای 16 تن از استادان پوهنحی‌های مختلف. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۷ - ۱۵:۵
Background image

جلسه معاونیت مالی و اداری پوهنتون

با حضور ملا انعام الله انعام معاون مالی و اداری پوهنتون، آمران و مدیران عمومی اداری پوهنتون جلسه معاونیت مالی و اداری برگزار شد.
ابتدا معاون مالی و اداری پوهنتون ضمن خوش آمدگویی و. . .

BACK TO NEWS