از نحوۀ بررسی اسناد علمای کرام کنترول و نظارت به عمل آمد.

hu_admin
سه‌شنبه ۱۴۰۱/۸/۲۴ - ۹:۴۹
""

پوهندوی عبدالعزیز نعمانی رئیس پوهنتون هرات، مولوی منت الله آخندزادزاده نمایندۀ فوق العادۀ وزارت تحصیلات عالی و معاون مالی و اداری پوهنتون هرات و پوهندوی غلام حضرت حساس معاون امور محصلان از روند بررسی و ثبت اسناد علمای کرام نظارت و کنترول به عمل آورند.
هیأت رهبری پوهنتون ضمن کنترول از این روند، به مسئولان این برنامه، هدایات و رهنمودهای لازم را ارائه داشتند و تأکید نمودند تا اسناد علمای کرام به صورت دقیق مورد بررسی قرار گیرد.
قرار است طی این پروسه آنعده از علمای کرام که از مدارس دینی، دورۀ کبرا فارغ شده‌اند، اسنادشان مورد بررسی قرار ‌گیرد و بعد از سپری نمودن امتحان موفقانه، سند لیسانس به ایشان اهدا ‌گردد.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۱:۲
Background image

جلسه شورای علمی پوهنتون هرات برگزار شد.

با حضور شیخ الحدیث ابوالحکمت مفتی عبدالغفار رئیس پوهنتون هرات، معاونان پوهنتون، رؤسای پوهنحی‌ها و سایر اعضا، جلسه شورای علمی برگزار شد.
در این جلسه شیخ الحدیث ابوالحکمت مفتی عبدالغفار. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۰:۵۳
Background image

حفاظت طبیعت و محیط زیست

عنوان ورکشاپی یک روزه‌یی بود که امروز به ابتکار آمریت انسجام خدمات محصلان و با همکاری آمر فارم زراعتی پوهنتون برای محصلان پوهنتون هرات برگزار شد.
این ورکشاپ با حضور شیخ الحدیث ابوالحکمت. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۰:۵۱
Background image

جلسه کمیتۀ نشراتی پوهنتون هرات برگزار شد.

جلسه کمیتۀ نشراتی آمریت ارتباطات وآگاهی عامه پوهنتون هرات با حضور شیخ الحدیث ابوالحکمت مفتی عبدالغفار رئیس پوهنتون هرات و اعضای این کمیته، در دفتر ریاست پوهنتون برگزار شد.
شیخ الحدیث. . .

BACK TO NEWS